Izazov, dan osmi

Hobiji. 
Ne znam što se računa kao hobi. Ne skupljam ništa, nemam zbirke novčića ni razglednica. Ne skupljam čak ni knjige. Računa li se čitanje kao hobi? Ili učenje? Ili pisanje? 
Računa li se kao hobi čak i kad od toga napraviš posao? Ili je sve hobi ako se dovoljno u to daš? 
Pišem poprilično. Čitam još više. S vremena na vrijeme položim kakav tečaj, uglavnom na Open2Study. Učim jezike. Trenutno se bavim španjolskim i švedskim. Gledam serije i filmove. Imam dovoljno interesa za dva života, a čak nisam baš toliko svestrana. Pitam se kako je ljudima s više interesa od mene. Tek mi nisu jasni ljudi koji nemaju interesa...

Primjedbe

  1. Ah ljudi bez interesa....ima ih svugdje, a mislim da im je najdraže komentirati ljude s interesima. Jer ne razumiju. "Kako ti imaš vremena pisati blog uz posao", "sigurno imaš vremena editovati videa", "blago tebi kad imaš vremena fotografirati, čitati, crtati...". Kad takve pitaš šta ih zanima daju ti neki "uber odrasli" odgovor poput - treba netko račune plaćati, nemam ti ja vremena za to. A nama s hobijima se računi plaćaju sami, blago nama XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, da. mi ili lažemo ili zapravo ne radimo ništa :D

      Izbriši
    2. i ja sam čula ovakve komentare vezano uz blog koji mi je, ajmo reći, hobi.
      uglavnom, lako tako, blago meni, imat toliko vremena za prčkanje i pisanje i naslikavanje. znate šta? pa meni i jest blago! :) kao i vama, jelda? :)
      blago umovima koji su dovoljno otvoreni da ih zanima svijet oko njih, njihov je svemir :)

      Izbriši
  2. Miranda Sings :D <3
    Neki bi hobi definirali kao sve ono što radiš, a nemaš financijske koristi od toga. Dakle, pošto mi se život ne svodi samo na spavanje i hranjenje sve što radim je hobi.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi