Izazov, dan jedanaesti

Moj posao iz snova.
Radim ga. Možda bih voljela biti urednica u većoj izdavačkoj kući, redovito čitati pristigle rukopise (ne bi li to bilo divno), ali poprilično sam sretna. Shvatila sam da doista imam nos za kvalitetne knjige, ali i da imam znanje i kapacitet za pohvatati svu kompleksnost izdavaštva.
Imam tu sreću da sam uvijek radila ono što volim. Prvo u školi, sad ovo. Nikako ne mislim reći da je sve idealno i svi problemi nestanu kad radiš ono što voliš. Ali svakako je lakše. Ako je tvoj posao još jedna stvar kroz koju se ostvaruješ, što ima ljepše?

Ljepše bi možda bilo full time pisanje. I pitali ste me u komentarima kad će roman. Čeka zadnjih par poglavlja da ih natipkam, ali nikako i nikako. Hvata me stara boljka, da se unedogled vraćam i popravljam i prepravljam, ali uskoro će izaći, obećajem da hoće. Ovo neće biti još jedan neuspjeli projekt.

Ne znam ima li što savršenije od full time pisanja. Možda full time pisanje na farmi avokada i zamorčića. To bi tek spojilo moje najveće ljubavi. 

Primjedbe

  1. Činiš mi se ipak zadovoljnija na ovom, novom poslu. možda je do razlike u vremenskom trajanju između poslova, no ipak mislim da ti ovaj više sjeda.
    zamišljam neku merge farmu avokada i zamoraca...i ne ide mi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kako ne, oni trče okolo i skviče, a ja svaki dan imam guacamole za doručak, ručak i večeru.

      Izbriši
  2. Drago mi je zbog tebe. Ja se još uvijek tražim :/

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi