Izazov, dan dvanaesti

Omiljeno godišnje doba.
Većinu sam života govorila jesen. Sad više ne znam. Postalo mi to bezvezno kao i najbolji prijatelj. Nemam 12 godina da moram imati nešto naj. Svako ima dobre i loše strane, koje se redovito mijenjaju. 
Recimo, skroz mi se sviđa ovako suha zima. Nemam problem s njom. Ako dođu led i bljuzga, promijenit ću mišljenje. Jedva ću čekati proljeće. Ako će biti promjenjivo i hladnjikavo, ako će biti onako posrano da ne znaš što da obučeš, čeznut ću za ljetom. Čim dođe prva vrućina, eto mene kako prizivam jesen. I  tako... Neodlučna sam. Divna stvar je da ne moram baš o svemu imati stav. 

Primjedbe

  1. Nejasan mi je koncept najdražeg doba, kad danas više ništa ne odgovara dobu. u jednom danu idemo od kratkih rukava do kišobrana i šalova, cvijeće pupa u prosincu, snijeg pada izvan sezone.
    a da je i sve točno onako ko u udžbeniku, opet bi mi svako doba imalo prednosti i mane.

    OdgovoriIzbriši
  2. A jes i to što kažeš, svako ima svoje prednosti i mane, mada ja fanatično volim svoj rođendan pa onda najviše volim leto. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. proljeće <3 ljeto i zima su mi previše ekstremni, jesen mi izaziva depresivne napadaje, ali zato u proljeće imam energije kao mala vjetroelektrana :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi