Izazov, dan dvadeseti

5 omiljenih jela. 
OMG, OMG. Ovo je već tema po mom ukusu. Fooooooooood...

1. Guacamole.
Avokado je čudo. Obožavam ga. Nema savršenijeg doručka, ručka ni večere. Avokado nas čini sretnima, doslovno. 
2. Pizza. 
Znam, poprilična promjena od avokada, ali hej, tko nema svoj guilty pleasure. Ako je pizza u ponudi, ja ću pizzu. Neodoljiva mi je. To je jedini oblik fast fooda koji jedem. Nema za mene čevapa (bljak) i hamburgera (fuj), ali pizza, dajte mi svu pizzu koja postoji, i onda još malo. 
Malo što se može mjeriti sa samom idejom pizze. Topli sir, začini, rukola... 
 Hrskavo, tanko tijesto... Mljac.
3. Čokolada. 
Nisam od onih koji ne mogu bez slatkog i koji moraju svaki dan pojesti malo čokolade. Ali jesam od onih kojima je čokolada sinonim za slatko i ako kolač nema čokolade poprilično sam prema njemu sumnjičava. Čudni su mi i ljudi koji je ne vole. Mislim... Kako? Pa to je čokolada. To je kao da ne voliš mačiće. 
4. Butternut tikva, tikve i tikvice općenito. 
Nema načina na koji ne volim tikvu. Juha? Može. Namaz? Može. Pečena? Može. U štrudli? Može. Istina je da malo koje povrće ne volim, a i tada nije da ga ne volim nego ga ne volim u nekom obliku. Primjerice, ne volim kiselo zelje. Friško mi je skroz ok. Eh, da, i s tjesteninom je tikva fina. Meni je doduše dovoljna tikva, tjestenina i malo soli, ali i ovaj recept izgleda fino. 
5. Riža s povrćem, kus-kus s povrćem, bulgur s povrćem... Nabacam unutra svašta, od poriluka i tikve, preko gljiva do ljutih začina. Začini su bitni. Volim se igrati. Uz to krastavci s vrhnjem i koprom. Idealno. 
Ako još niste shvatili, ja volim hranu. Puno previše. 
A što vi volite?

Primjedbe

  1. Slatko i kiselo zelje (jedem ga s vilicom onako iz vrećice):P

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi