Izazov, dan dvadeset šesti

Najdraža životinja. 
Ako nekim čudom još niste shvatili da sam crazy guinea pig lady, sad ćete. Volim životinje, gotovo sve. Ne volim koze, eto, njih se nasmrt plašim. 
moj prvi i zadnji BLISKI susret s kozom izgledao je ovako
Volim mace, a da imam psa vjerojatno bih odabrala nešto benigno i nimalo živčano poput basseta.
Kako god okreneš, zamorčići su win. Da mogu, imala bih ih bar desetak i puštala da trče po meni koliko ih volja, da se stišću uz mene, zavlače mi se u rukave i ispod deke, da skviče kao male, žive igračkice i hranila ih samo odabranim listovima salate. Mislim da na svijetu ne postoji nešto slađe od zamorčića. 
Fun fact. Poskakivanje zamorčića zove se popcorning jer skakuću kao kokice u tavi.


Primjedbe

  1. Ti mali prasci su jako zli, tuku se za komad paprike iako im ja nutkam i drugo parče i namerno ruše bočicu sa vodom. Zli su.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. noooooooooooo... nikad nisam srela zločestog zamorčića. medeni su, fluffy i dobri @_@

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi