Izazov, dan dvadeset prvi

Omiljeni jezici. 
:plačeodsmijeha: 
Svaka druga tema kao da ju je smislila američka srednjoškolka. Vjerojatno i je. Ne znam što bi mi bili najdraži jezici. Uz materinji, jako volim engleski. Osim što na dnevnoj bazi provedem više vremena komunicirajući na njemu, draga mi je engleska književnost, a i gotovo sve što čitam, čitam na engleskom. 

Uz engleski, učila sam njemački i talijanski. Znam osnove talijanskog, njemački nemam pojma. Godinama se spremam uhvatiti u koštac s njim, ali ne sviđa mi se nikako, i nikad mi se nije sviđao. Grub mi je, napadan, nezanimljiv i dozlaboga težak. Frustira me koliko mi ne ide. 
Trenutno učim dva jezika: španjolski i švedski. Sviđa mi se švedski. Puno mi je lakši od njemačkog, a ima i neke ljepote u njegovoj ružnjikavosti. Zašto švedski pitate se, zašto ne? Zato jer mogu. Možemise. 

Znam da se vjerojatno nikad neću pozabaviti francuskim. Težak je i, čudite se koliko vas volja, nije mi lijep. Nekako mi ljigav. I uvijek kad čujem francuski, čini mi se da čujem i pljuvanje. A što je gore od toga da netko pljuje u tebe dok ti priča? 
Voljela bih znati ruski dovoljno dobro da na njemu čitam rusku avangardu. 
Teško da će se desiti...

Nego, nisu li jezici divni? Nisu li riječi moćne? Znate li koliko moćne? Pogledajte OVO
Koji jezik vi trenutno učite? I nije li Duolingo najbolja stvar ikad? 

Primjedbe

  1. S engleskim , njemačkim i talijanskim stojim apsolutno isto kao i ti. S time da sam učila i ruski, ali nisam imala dovoljno vremena da ga savladam kako treba. Nemam volje učiti još stranih jezika dok najprije ne usavršim ove koje sam učila da bih mogla krenuti dalje.
    Odlično je što znamo engleski kao drugi materinji jer bi inače bili zakinuti za milijun stvari (knjiga, pjesama, filmova, serija, razgovora... ma svega) i u ovom trenutku uopće ne mogu zamisliti kako bi siromašni bili bez toga. Stoga, zbilja mislim da je točna ona - da smo bogatiji što više jezika znamo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni ja ne volim ljigavi francuski i ne znam kako je ljudima lijep. Njemački volim i žao mi je što naš obrazovni sustav k.... ne valja, učila ga 9 godina u školi, a ne znam se sporazumjeti :P gdje mi godine prođoše. Za to vrijeme naučih više španjolskog, hvala televisi presenti :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi