Izazov, dan dvadeset četvrti

Najsretniji mjesec. 
What the actual fuck... 
Ne znam zašto bih imala najdraži mjesec? Je li ovo pitanje za one ljude koji mrze svoj posao i jedva čekaju kolektivni godišnji?! Ili za tinejdžere koji mrze školu pa jedva čekaju praznike? 
Stvarno ne znam u kojem sam mjesecu najsretnija. 
Ne puštam dobu dana, tjedna ili godine da mi određuje raspoloženje. Jebeš to. Jebeš čekanje ljeta da skočiš u more. Jebeš čekanje zime da nekome nešto pokloniš. Jebeš čekanje praznika da napraviš kolač. Jedi sarmu usred srpnja. Razveseli nekog poklonom sutra, jer zašto ne? 
Budi sretan svaki dan. Ne postoji jedan pravi trenutak za sreću. Svi su jednako dobri. Do tebe je. 

Primjedbe

  1. pa ovaj izazov i je prepisan iz nekog leksikona neke srednjoškolske osobe, zar ne? barem si ja to tako objašnjavam. no, nebitna su pitanja, fora mi je čitati odgovore vas par koej pratim u izazovu.
    isto nemam omiljen mjesec. dragi su mi počeci mjeseci, tad mi stiže plaća.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ništa ne treba definirati pa ni najdraži mjesec... Treba uživati u svakome kao da sutra ne postoji ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi