Izazov, dan drugi

Knjiga koja je najviše utjecala na mene. 
Već vidim kako pobožne Amerikanke na ovo pišu the good book. Strah me ovakvih pitanja. Prvo, nisam u stanju sjetiti se svega što sam čitala. Drugo, nemam jednu knjigu koja je utjecala na mene, mislim da sve što pročitam utječe na mene, i tu uključujem i strašno loše knjige. 
Knjige koje su mi na ovaj ili onaj način otvorile oči i kojima se što zbog ljepote pisanja, što zbog teme uvijek vraćam su:

Veliki meštar sviju hulja, Miroslav Krleža
Krležin Veliki meštar najbliže je što imamo Kafkinom Procesu. Apsolutno fantastično djelo, od kojeg se naježim odmah na prvoj stranici. 

Ispovijest mangupa, Sergej Jesenjin
Jesenjin je najdraži pjesnik moje majke, i onaj radi kojeg sam zavoljela rusku avangardu. 

Zameo ih vjetar, Margaret Mitchell
Jako volim Scarlett. Imala je saboterku u sebi. S tim se mogu poistovjetiti. 

The Storytelling Animal: How Stories Make Us Human, Jonathan Gottschall
Jedna koju sam pročitala relativno nedavno. I koja ima tako divnu, divnu naraciju. I otkriva puno o nama. 

Ptičar, Mo Hayder
Ovo je čudan izbor za listu, ali ovaj je krimić svakako na mene ostavio najdublji dojam. Ne sjećam se da me ijedan drugi roman toliko potresao. Imala sam noćne more od njega. Uzmem ga s vremena na vrijeme da se zdravo šokiram i podsjetim koliko ljudi mogu biti bolesni. 
Zadržat ću se na ovih 5. Ako vas zanima što mislim o drugim knjigama i što čitam trenutno, potražite me na goodreadsu

Primjedbe

  1. Krleža. <3 I Scarlett, oh. <3 Ostalo ću da stavim na listu, fala. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam prvo pomislila da je ovaj Ptičar onaj Ptičar iz Alcatraza. My bad :D Ja na ovakvo pitanje čak imam spreman odgovor, ali me sa "najdražom knjigom" uvijek zateknu nespremnu :/

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi