Izazov, dan devetnaesti

Bucket list. 
Koliko shvaćam, na ove bi liste trebale ići stvari poput skoka s padobranom, ronjenja s morskim psima u Australiji, bungee-jumpinga na Novom Zelandu, ili pak kombinacije navedenih za ljude koji se posebno vole kurčiti. Bungee-jumping iz aviona na Novom Zelandu s australskim morskim psom u rukama. 

Nemam takvih želja. Mislim da za to moraš biti jako mlad, ili ne smiješ biti ovako dosadan poput mene. Tko želi umrijeti? Ne bi bilo dobro da umrem prije nego pročitam bar ove knjige koje imam na kindlu. S druge strane, ako i umrem prije, teško da ću žaliti, jerbo ću biti mrtva. 

Umjesto želja, ja imam planove. Imam recimo plan dovršiti roman što prije. Imam isto tako plan objaviti jedan malo ozbiljniji roman na kojem radim godinama. Također mi je u planu imati tri zamorčice koje bi se redom zvale Zubica, Bubica i Ljubica. To je vrhunac mojih sanjarenja. Tri zamorčice. Rekla sam vam da sam dosadna. 

Bilo bi dobro da završim tečaj švedskog. To planiram, završiti ga. Kao uostalom i sve što u zadnje vrijeme započnem. Imam neki osjećaj da nema neke koristi od bucket lista. Zapišeš ih i gotovo. Ako nešto želiš, nemoj to pisati, počni. Skače ti se? Skoči. Skače ti se na Novom Zelandu? Štedi. Nemaš posao? Nađi ga. Ne znaš ništa raditi? Stekni neka znanja, razvij neke vještine. Sanjarenje je slatko. Slatka je i čokolada, pa ne vidim da skače bungee. 

Što sam starija, to manje imam živaca za jadanje i ja bih, ali ne mogu. Ako ne možeš, odustani. Možda bih i ja voljela biti poznata crna manekenka, ali jebiga. Ako pak možeš, prestani cmoljiti i napravi nešto. Malo po malo. Tako se stvari rade. Liste su za suckere. Život je za fuckere. Ili tako nešto. 

Primjedbe

  1. Tako je. Ako nešto želiš treba to napraviti, makar bilo što u tom pravcu, a ako ne ide odustaneš i prijeđeš na realnije stvari.

    OdgovoriIzbriši
  2. Po meni je sve realno i sve moguce. Nedavno sam procitala ovaj podatak:
    "Knjiga Jacka Canfielda " Pileća juhica za dušu" jedna je od najprodavanijih knjiga na svijetu. Ali pazite podatak: Knjiga je odbijena od 144 izdavača! 144!!!! Danas je Jack u Guinness- ovoj knjizi rekorda jer je napravio taj 145 poziv! Da li bi vi? To je pitanje koje se morate pitati, jer samo to radi razliku između onih koji su uspjeli i onih koji nisu!"

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi