Izazov, dan deseti

5 stvari koje volim. 

1. zamorčići. za mene još uvijek najsavršenija bića. Mislim da ne postoji slađe, milije i dobroćudnije stvorenje. So fluffy...

2. nakit. Možda to nećete odmah primijetiti na meni, najčešće ću nositi naušnice, koji prsten, tek ponekad nešto oko vrata, ali obožavam nakit. Više od odjeće, više od cipela, više od šminke (da, i od lakova za nokte). Jako, jako volim nakit.


3.  bullet journal. Zaljubila sam se. Silno me veseli ovaj način organizacije, glava mi nije prepuna taskova i važnih informacija, ne slamam se pod teretom obveza. Učinkovitija sam, pribranija i sretnija.

4. čitanje. Najbolja vježba za mozak, najsavršeniji vid zabave, najučinkovitija metoda učenja. Nađite me na goodreadsu.
5. pisanje. Moj teren. Jeste li znali da sam prvo predstavljanje radova imala u Gradskoj knjižnici prije nego sam napunila 15? Jeste li znali da se igrokaz koji sam napisala s 12 izvodio diljem Europe? Sad znate.

Na kraju, izazovu se priključila i Late Bloomer. Jeeeee! Popratite ženu. 

Primjedbe

  1. Diljem Europe? Wow ženo i ti sada tu blogaš?

    OdgovoriIzbriši
  2. pa imamo ovdje ostvarenu spisateljicu! :)) bravo!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kad smo vec kod "diljem Evrope", ka'ce kniga? :dosadajedna:

    OdgovoriIzbriši
  4. oho, reklamiraš me... hvala stara.

    idem vidit što je bullet journal

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi