Workflowy (bullet) journal

Workflowy mi je ljubav već neko vrijeme, a sad sam pronašla način da ga koristim kao online bullet journal. Cijelu ideju dao mi je OVAJ članak, a kako sam točno workflowy journal prilagodila svom poslu, pogledajte u nastavku.

Na poslu dnevno izvršim stotinu taskova. Pošalji ovaj mail, pošalji ovaj upit, pročitaj ovu slikovnicu, odluči za onu knjigu... Kad bih sve pisala u svoj papirnati bullet journal, trebale bi mi stranice i stranice. A stvarno mi je potrebno da imam pregledno zabilježeno kome sam što rekla, što je tko meni odgovorio, da mogu provjeriti datume i uvijek vrlo jasno imati uvid u sve što je stiglo i sve što još čekam. Tako sam došla do rješenja da u papirnati bullet journal zapisujem osobne obveze, a poslovne taskove vrlo općenito - primjerice, "riješi mailove". Riješi mailove ne znači samo odgovori i proslijedi. To znači i provjeri, odgovori, upitaj, potvrdi, zabilježi rokove, cijene, pregovaraj... I tako za svaku izdavačku kuću, štoviše tako za svaki novi naslov. Ponekad s agentom neke strane izdavačke kuće u svojih osam radnih sati izmijenim nekoliko desetaka mailova o nekoliko novih naslova. I ovdje dolazimo do Workflowy journala.

Workflowy poslovni journal u mom je slučaju podijeljen na planer, bilješke o pregovorima, adresar i projekte. Adresar je podijeljen na potrebna slova abecede, svako slovo ima jednu ili više izdavačkih kuća koja ima jednog ili više agenata. Planer je podijeljen na godine, koje su pak podijeljene na mjesece, koji su podijeljeni u mom slučaju samo na radne dane (jer je ovo poslovni dnevnik). Za svaki dan postoje logovi kao što postoje logovi u papirnatom bullet journalu. Zabilježeni sastanci, razgovori, pregovori i izvršeni taskovi. Workflowy nudi uslugu exporta, pa ne samo da vrlo lako možete iskopirati čitava stabla svojih unosa, nego možete seliti neizvršene taskove iz dana u dan. Također svaki od taskova možete označiti kao izvršen, što će ga prekrižiti, ali će i dalje ostati na vašem popisu (ovo je meni fantastično jer tako točno znam što sam koji dan napravila). Bilješke o pregovorima podijeljene su na kuće s kojima trenutno komuniciram, i ispod svake izdavačke kuće nalaze se dani kad smo pričali, o čemu, što nude, što traže, što je stiglo, što se još čeka. Projekti su možda najjednostavniji: podijeljeni su na godine, godine na naslove, a naslovi na razne taskove oko konkretnog projekta.
Tako je Workflowy postao prvi alat za koji mi nije žao dati lovu za pro-verziju (iako naravno ne morate), samo da podržim nešto ovako dobro i funkcionalno. Više informacija o tagovima i posebnim ninja trikovima koje vam nudi workflowy nađite u gornjim linkovima, ili me pitajte u komentarima. 

P.S. 
ako se sign-inate preko gornjeg linka, umjesto 250 free unosa mjesečno, dobit ćete ih 500 što je po mom iskustvu više nego dovoljno za opširan journal. Nema na čemu :)

Primjedbe

Popularni postovi