Uredske priče

Polako se privikavam na novi posao. Imam vlastiti ured u kojem sam sama, samcata. I u koji sam doteglila mali kaktus i ostale stvarčice koje ured čine domom. Ili tako nekako. Moja N. kupila mi je anatomski jastuk jer sam se žalila da me od sjedenja bole leđa i razliku sam primijetila odmah prvi dan. 
Možda ste na slici primijetili uzorke na susjednom stolu -  trenutno sam u fazi biranja idućeg projekta, pa na sve strane tražim materijale i pregledavam pristigle. Da, jako mi teško pada po cijele dane birati knjige i prelistavati dječje slikovnice, enciklopedije, bojanke i igre. Druga stvar koju možda primjećujete je moj bullet journal, s kojim sam već lagano srasla i neizmjerno me veseli što doista uvijek imam uvid u sve što sam napravila i sve što me još čeka. Veseli me čak i seljakanje zadataka iz jednog dana u drugi. Osjećam se bolje kad imam plan. 
Crtkanje me držalo dva dana, i mislim da ću u budućnosti jednostavno odjebati tu ideju i ostati samo na minimalističkom dnevniku. Ako muku mučite s organizacijom, doista preporučujem ovaj tip planiranja. Kunem se da lakše spavam otkad sam klasične rokovnike zamijenila ovim. 

Kad smo već kod stvari koje život čine lakšim, otkrila sam Send to Kindle dodatak za chrome, koji jednim klikom šalje tekst na moj Kindle. Mislim da sam pola interneta poslala na čitač. 

Sad da vas pitam, imate li neki savjet za ukrašavanje tegle za cvijeće, ili pak organizaciju pribora na stolu? Gdje kupujete svoje dodatke za radni stol? Bez čega ne možete, što vaše radno mjesto čini preglednijim? 

Primjedbe

  1. sve za radni stol je vlasništvo poslodavca. svoj radni stol dijelim s kolegama, tako da ima minimum moje osobnosti, zapravo, jedini moj trag je što pobrišem i očistim stol, miš i tastaturu kad imam prilike :)
    dobra stvar je imati ono nešto žičano u obliku valjda za olovke, markere i slično, i organizator papira s nekoliko poluotvorenih ladica.
    nisma ti baš od neke pomoći po pitanju individualnog stola :) al mi je jako drago da ga ti imaš. sad možeš pustiti mašti na volju.

    OdgovoriIzbriši
  2. preglednije_ ne nikako...sto mi je u haosu i uzivam u njemu ..pored hrpa papira, sveski, fascikla, hemijski..solja za kafu, 2-3 labela, 5-6 lakova, karmina, bonbone, sluske...

    OdgovoriIzbriši
  3. Nikad nisam imala ured, ali drago mi je što ga ti imaš i što si zadovoljna poslom :D

    Kad vidim sve tvoje planere i gadgete za organizaciju, imam grižnju savjesti :(((((

    Gdje se kupi ovaj jastuk za kralježnicu? Trebam to.

    Sretno s novim projektima!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi