Trebam samo biti

"If tomorrow, women woke up and decided they really liked their bodies, just think how many industries would go out of business."
(Gail Dines)
Pa... nijedna. Svakako mislim da bismo se trebali osjećati ugodno u vlastitom tijelu, ali koja bi točno firma propala? Što, žene koje se osjećaju dobro u svom tijelu hodaju okolo gole i bose? Err... ne. Žene koje se osjećaju dobro u svom tijelu ne koriste kreme? Err... ne. Žene koje se šminkaju čine to jer nemaju dovoljno samopouzdanja? Ne bih rekla. Ne mislim da sam sposobnija ili pametnija kad nalakiram nokte. Žene rade neke stvari jer u njima uživaju. Točka. Zamislite da se jednog dana muškarci probude i odluče da im ne treba nogomet u životu. Koliko bi pivovara otišlo u stečaj i nitko više ne bi proizvodio kikiriki niti igrao nogomet. Ma ne serite. 

Reklame ne pomažu, ali ne osjećate se loše zbog njih. Konačno, one samo iskorištavaju slabosti koje već postoje. Nitko se ne probudi i odluči da se osjeća dobro u svom tijelu. Za to su potrebne godine iskustva kroz koje razviješ dovoljnu dozu bolikurčine da odeš na posao nepočešljana. Ne treba nam ponavljanje toga kako se osjećamo loše jer je cijeli sistem protiv nas. Mi smo ga stvorili, naš je. Nisu modne i kozmetičke kuće osnovali vanzemaljski warlordi gušteri. Umjesto da krivite društvo kao da je društvo izdvojeni entitet s kojim nemate nikakav kontakt, shvatite da vam nije potrebno manje reklama i časopisa. Potrebno vam je više mozga, kritičko razmišljanje i volja da isto naučite svoju djecu. 

Ne treba mi mantra da sam predivna. Neću se sutra probuditi i govoriti samoj sebi da sam fabulous. Ne trebam biti najljepša niti trebam uopće misliti da sam lijepa. Ne treba mi lažno stvoreno, napuhano samopouzdanje kao safe place u kojem mi svi laskaju koliko sam divna. Treba mi svijest da svoje postojanje ne moram plaćati svojim famoznim izgledom. Niti bilo čim drugim. 

Umjesto toga, sutra ću se (kao i svakog jutra) probuditi s jasnim osjećajem da me boli kurac za to što drugi misle o mojoj guzici. Isto preporučujem i vama. 

Primjedbe

  1. Predivno si to rekla. S godinama sam i ja došla do toga da me živo zaboli što drugi misle jer ionako nikada neću zadovoljiti sve, a samim time što postojim zaslužujem najbolje što mi život pruža.

    OdgovoriIzbriši
  2. Love your razor sharp wit and a working mind! Svidja mi se doza b.k. Ja naprimjer okolo hodam sa Suma Striborova monobrow. And I really don't care, to say the least. Amen I tocka na sve sto si napisala. Treba godina, iskustva, pameti, promatranja I kritickog razmisljanja I common sense koji isn't very common. A oni koji nemaj sto pametnije za radit.... well use your imagination!
    Now, let's go na kavu and have some brain intellectual sex :-* <3

    OdgovoriIzbriši
  3. ha ha ha..jesi me nasmijala s ovim tekstom! Posve se slažem, već mi je muka o tim pričama "kako sam prihvatila svoje tijelo". Veličina pojedinih dijelova tijela mi je stvarno zadnja stavka u životu.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi