Pička, kurac i ostale proste riječi

Ne volim primitivne seljačine. Ne volim ih, ali mislim da su nam potrebne, mislim da su nam potrebne na isti način na koji nam je potrebno blato - kako bismo naučili gdje treba hodati, na isti način na koji nam je potreban mamurluk -  kako bismo znali koliko smijemo piti. Jedino mi žao što kao društvo nemamo tu snagu da ih kolektivno ismijemo, posramimo i proglasimo svi zajedno primitivnim seljačinama. 

Potrebni su nam svuda. Bio mi je potreban jedan M. na faksu, koji se svima predstavljao imenom pa dodao da ga majka zove Roko jer ima kurac kao Rocco Siffredi. Ako to nije uznemirujuća rečenica, i na toliko puno razina, ja doista ne znam što jest. Potrebno mi je i da znam da su na kraju Roko i njegov penis dobili diplomu i da sad predaju u nekoj školi, možda baš vašoj djeci, njegov penis i on. Nadam se da im se ne predstavlja kao Roko. Ali da, dobio je diplomu jer tako život funkcionira. Uvažen je član svog kolektiva, iako možda svi misle da je idiot. Tako život funkcionira. Možeš biti budala i poštovan istovremeno. 

Jedna od onih važnih, neminovnih lekcija u životu jest i ta da život nije bajka prepuna crno-bijelih likova u kojima ste vi prinčevi i princeze koje nužno čeka sretan kraj. Nekad vještica pojede Ivicu i Maricu. Nekad Princ odjebe Pepeljugu. Nekad se Snjeguljica udavi jabukom. I što vas češće život ošamari, prije ćete shvatiti kako stvari funkcioniraju. Zato se grozim ovog novog trenda gdje se na fakultetima ljudi nespremni i nesposobni za život razbacuju pojmovima poput safe space i triggers, i očekuju da se cijeli svijet prilagodi njima i njihovom sporom razvoju. Ako ne znate o čemu pričam, OVAJ članak nudi divan sažetak. 

I onda ovo: 
At Mount Holyoke, students canceled a production of “The Vagina Monologues” because they felt it excluded transgender women.
Let that sink in. Kao osoba koja se smatra liberalnom, ne vjerujem, ne mogu vjerovati da se tako nešto dešava. Neki ljudi su čak preglupi da budu politički korektni.

Zamislite na trenutak ovo. Živimo u svijetu u kojem ste kao žena svedeni na jednu jedinu riječ: pička. Ili ste dobra, ili ste užasna, ali to je ono što jeste. Pička. I svaka riječ u navedenim Monolozima buni se protiv svijeta u kojem ste svedene i DEFINIRANE jednim jedinim dijelom tijela. I onda se bune ljudi koji ne žele da ih se definira SAMO prema spolovilu s kojim su rođeni. Bune jer Monolozi zanemaruju njihovo spolovilo, isto ono prema kojem ne žele da ih se definira. Mislim, vi znate da Vaginini monolozi nisu zapravo samo o vagini? Oni su o kurcu. Oni su o pički. Oni su o šupcima. Oni su o vama, meni, njima, nama, oni su čak Monolozi o M. kojeg majka zove Roko jer ima kurac kao Rocco Siffredi. Posebno o njemu. Jer ako nešto o životu trebate znati, to je da su neki ljudi takvi da je sve o njima i da se sve na njih odnosi.

Primjedbe

  1. Kate Winslet je nedavno u intervjuu rekla kako misli da je debata o jednakim plaćama za glumce i glumice "vulgarna". Meni to nije jasno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ni meni. ali je tragično da ako tražiš da te za isti posao plate isto ispadaš cendrava.
      posebno mi je iz tog intervjua legla rečenica da se nije srela sa seksizmom. really? daj meni malo toga na čemu si.

      Izbriši
  2. Ja ne znam tko je taj famozni Roko Siffredi. Mora da je vrlo važan lik kad je mama dala sinčiću taj nadimak. Ne znam što bih mislila, stvarno.
    Ponekad mi je drago što nemam toliko slobodnog vremena da se informiram o svemu i svačemu, bojim se da bi mi glava pukla od nebuloza

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi