Ilustracije

Allison Brown
Jedna od mnogih ljepota mog posla jest i to što mi kroz ruke prolaze predivne ilustracije. Mislim da sam već izdavila popriličan broj ljudi sa slikovnicama (obično ih gurnem pod nos i čekam dok se ne dive dovoljno), pa ste na red došli i vi. Ali vi ste super i već znam da ćete se dovoljno diviti. 

Deborah Allwright ima stranicu koja nije stranica, nego je igračka, crtić i film u jednom. To morate vidjeti, zato vam ne stavljam njezine ilustracije. Za ostale autore, klik na njihovu sliku. Uživajte. 

Charlotte Cook


Sarah Jennings
Gavin Scott
Christine Battuz

Meg McLaren
Frank Endersby
Brenna Vaughan
Jon Davis


Primjedbe

  1. ajme ženo, ovo je zbilja predivno <3
    vratila si me u doba kad je moj veliki klinac bio mali i kad smo sate provodili čitajući i gledajući slikovnice... ali i moje djetinjstvo, puno šarenih slika među debelim koricama :D
    sad sam i službeno ljubomorna na tvoj posao, hoćem i ja takav :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno, ovaj medo i ježić su mi totalno old school :D

    OdgovoriIzbriši
  3. :nacrtani smajlic sa srcima u ocima: :D
    Ma ovo je sve od reda predivno! Moj sin je taman u fazi kada ga pocinju zanimati slikovnice i citamo, gledamo likove, pricamo... I to mi je tako super jer i mene sve skupa vrati u djetinjstvo. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. divne su ilustracije....dječje su jedna posebna umjetnost. Ja planiram za Božić napraviti nekoliko ilustracija i priča za nećaka.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi