Zima, zima, zima

Jedna sam od onih što koriste snuggie deku. Znam da je nekima ta deka isto što i crocs "cipele", iako ne znam zašto. Za nas što stalno čitamo, deka koja pokrije ruke bez da te onesposobi za čitanje ravna je čudu. A uz to je topla. I adorable je, ma što mislili o tome. Ovih mi dana jako dobro dođe, jer grijati u mojoj zgradi još nisu počeli, a kad će, ne zna se. Razdjelnici nisu postavljeni, ne znam kad to planiraju, zima je lagano ovdje, i samo se nadam da nas ne planiraju cijelu zimu ostaviti bez grijanje. Do početka grijanja trudim se uživati u zimskom ugođaju unutar četiri zida: grijem ruke na vrućim šalicama, hodam umotana u deku, u trenirci, vesti i duplim čarapama. Za one koji se pitaju, da- ovo mi je ipak draže od ljetnih vrućina. Bar dok se sve ne zaledi i ne zabljuzga. 
Možemise. Moj Kindle je dobio i korice, pa sad mirno čitam Wallandera, što me ispunjava tolikom paranojom da sam se jučer skoro vratila kući i otkazala kavu jer je pred zgradom stajao čovjek. Ali stajao nekako sumnjivo. I gledao u zgradu. Sumnjivo. Knjige su očito dobro napisane. 
Kao svakog seljaka, oduševilo me da čitač "zna" kad ja zatvorim korice, pa odmah ode u sleep. Pametniji je od mene koja se samo onesvijestim i padnem u komu, spremna za spavanje ili ne. 

Skrolajući pinterestom zapazila sam članak o zimskom kampiranju. Ne da razmišljam o kampiranju, ponajmanje zimskom (nije li divno kad ste dovoljno stari da se ne morate praviti da biste voljeli avanturistički kampirati u snijegom zametenoj šumi?), ali imam morbidnu znatiželju. Savjeti se dijele u dvije grupe. Prvu čine "kako da se ne smrzneš i ne umreš" (u kojem položaju spavati i kako disati), a u drugu grupu savjeta koju nazivam "ostali" spadaju savjeti poput "ne trpi, pišaj u bocu" i savjeti o tome što učiniti da vam se ne smrzne oprema. Što činiti ako vam se oprema ipak smrzne ne piše, zaključujem da ste u tom slučaju fucked. Osim ako ne kampirate u svom dvorištu. U tom slučaju, spašeni ste. Također, koji vam je kurac. 
Sredila sam ormar s odjećom. Doduše, za sad sam samo sredila svoju odjeću, ali polako, doći će red i na tuđu. Nije mi čak ni trebalo tako puno vremena. Sredila sam i šminku i lakove za nokte. Me is proud. Osjećam se bolje. Još mi ostaju torbe, nakit i na kraju kuhinja. Ima vremena. Nije se nagomilalo preko noći, ne može preko noći ni otići. 

A kako vi provodite ove hladne dane?

Primjedbe

  1. And I is proud of you! And vastly amused of your paranoia. Sorry about the latter one, I can't help myself! Ja se ubundam u dekice. Ove tvoje sam vidjela ali nisam probala. Nekako su sve od onih materijala od kojih mi se dize kosa na glavi - doslovno- or they electrocute me softly without any songs.
    Ja cu svoje ormarcine sredit valjda... do drugog proljeca.... mic po mic ide i to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. rekla mi je jedna prijateljica: "pa tak čak ni ja nisam paranoična" :D

      mene više sprže one klasične deke, ove ne pucketaju :D

      Izbriši
  2. spavam ispod deke i dva popluna.
    neki dan sam krenula s čizmama, danas sam na jogu išla u zimskoj kratkoj jakni.
    oko mene svi nešto pričaju da je grijanje već počelo i da su im radijatori mlaki, ja očito živim u crnoj rupi kamo topla voda još ne dolazi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nema grijanja ni kod mene u VG. Doduše, sada u kvartu tek postavljaju nove ventile, pa će onda neki drugi postavljat razdjelnike... kako god, smrzavat ću se još neko vrijeme. Baš kao što sam napisala Zubi na fejs... sada smo u debelim vestama i jaknama, a kad padne snijeg bit ćemo u kratkim rukavima.
    Ali, svejedno draže je i meni ovako nego kako je bilo ljetos.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja nisam znala sta je ova dekica ali izgleda odlično :D. Ja sam učila. Jadno je koristiti oktobar u te svrhe al mora se. NAdam se jednomjesecnom ljencarenju uskoro. ^^

    OdgovoriIzbriši
  5. ja sam se isto uhvatila sređivanja kuće, ali nisam još sredila ormare, to su još uvijek radovi u tijeku...da, to mi je uvijek bolna točka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Možeš li mi reći kako si nabavila Kindle bez carine i sl.?

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi