Update

Počela sam raditi. Zanimljivo kako mi se dnevni ritam mijenja s promjenom posla. Kako mi osam sati prođe brže nego sam očekivala, i kako me manje psihički umori od rada u školi. Za divno čudo, kad dođem doma nakon 16 sati ne osjećam da mi je dan gotov, osjećam da je tek počeo i veseli me što se moji strahovi nisu ostvarili. Kako vi koji radite osam sati dnevno organizirate svoje vrijeme? Kad vam počinje, a kad završava radni dan?
Do sad sam uvijek radila u relativno glasnom okruženju, s puno ljudi oko sebe, sad se zatvorim u svoj ured i ne vidim nikog satima. Imam mir i tišinu. Vjerujem da je većini vas to sasvim normalna stvar, ali meni je jako ugodna promjena. Kao najveći problem za sad se ističe sjedenje za stolom - na to moje tijelo nikako nije naviklo, škripi i škljoca već sad, nakon par dana. Ukočila sam se i istovremeno dobila neku čudnu upalu mišića, što od premještanja knjiga po arhivi, što od pokušaja da se udobno namjestim pred kompom. Kad uhvatim ritam malo bolje, obećajem samoj sebi bar 20 minuta joge svaki dan nakon posla, da se oporavim. 

Htjela sam vam reći i kako napreduje moj minimalistic izazov. Svečano objavljujem da nisam kupila ni jedan jedini lak za nokte. Niti bilo kakvu drugu šminku. Otkrivam kakva sve blaga skriva moja torba s lakovima i uživam u ponovno otkrivenim bojama. Nisam mislila da sam baš takav ovisnik da ću promjenu zapaziti ovako brzo, ali jesam. Kao da mi se desio neki pomak u glavi i razmišljam drugačije, osjećam se slobodnije. Isto je s odjećom, više nisam u filmu pun ormar robe, nemam što obući. Sad imam manje odjeće i uvijek imam što. Svaka čast onima kojima su to slatke muke, ali meni je lakše ovako. 
Napreduje i moj bullet journal. Češće u njega zapisujem, što je i bio cilj. Nisam još u potpunosti zadovoljna količinom zapisanog ili vlastitim rukopisom, ali polako. Još se navikavam.

Na kraju preporuka za seriju Hand of God i novu sezonu The Moaning of life.
Ako niste upoznati s likom i djelom Karla Pilkingtona, zavidim vam jer vas čeka puno smijeha. Obavezno javite dojmove! 

Primjedbe

  1. Drago mi je da se osjećaš bolje na ovom radnom mjestu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš sam happy što si konačno na mirnom i tihom radnom mestu. :)
    Našla sam ovo na Fejsu pre neki dan, jeste da je vezano za kuću, ali možda uspeš da smisliš nešto primenjivo i za kancelariju: https://www.facebook.com/MatiBaig/videos/831887880166992/ :)

    OdgovoriIzbriši
  3. točno znam taj osjećaj kad si zadovoljan poslom i neiscrpljen dođeš kući. i cijenim taj osjećaj jer mi je onaj iscrpljujući nažalost bio kudikamo češći.

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš mi je drago da ti se sviđa posao, meni je posao frkastičan jer izjutra predajem kurs engleskog u školi a popodne ili imam grupe odraslih ili privatne instrukcije pa moj dan izgleda otprilike ovako - doručak, škola, doma, ručak, lekcije, opet doma, pa nešto ili pogledam ili visim na laptopu malo. Petak mi je slobodan dan a subotom radim. :D haha

    Btw Karl Pilkington je legenda :D obožavam ga

    OdgovoriIzbriši
  5. čestitam, baš mi je drago za posao...i neka si rekla in your face, svim komentarima da će biti drukčije. Ljudi danas previše kukaju... i za sebe i za druge vide samo najgore, na kraju krajeva najlakše je odustati.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi