Šupkopopis

Nije me briga koliko ste vesela družina, mladi, prpošni i sretni, derete li se usred noći na ulici, apsolutno vas, beskrajno, bez ikakve rezerve mrzim jer ste šupci. 
Sinoć me u gluho doba noći ili jutra, što god vam je draže, probudila skupina neljudi koji su ispuštali poluartikulirane zvukove radosti i kulnosti. Žene su se cerekale poput psihotičnih koza (smatrajući valjda da zvuče zanosno i seksi), dok su se muškarci podijelili u dvije grupe. Prva je pjevala Grdovića, a druga je naručivala taksi. Samo zbog pjevanja zaslužuju da ih se izbriše s lica zemlje, ali više iritira stajanje ispred omanje stambene zgrade, ljudima ispod prozora i dernjava. Ništa ne kaže nije me briga za druge ljude kao kasnonoćno urlanje i kreštavi cerek. Za mene su u istoj kategoriji sa serijskim ubojicama, jer jednako mare za sugrađane. Možda čak ubojice mare više, na neki svoj uvrnut, ubojit način. 
Da mi se dalo ustati, otvoriti prozore i dignuti rolete, vjerojatno bih ih gađala nečim. Niste zabavni, niste duhoviti, niste simpatični i ne znate pjevat. Zbog takvih mi žao što imamo indoor wc-e, jer kahlica s drekom bi super poslužila umjesto tablica s ocjenom za njihovu izvedbu. 
Sve koji skidaju pločice u gluho doba noći, pile trupce u stanu, urlaju ispred prozora i pjevaju u stubištu da se pošalje na Goli otok zajedno s njihovim alatom i par mikrofona, pa da se međusobno pobiju. Toliko. 

Primjedbe

  1. Hahahaahahah o da! Sto me podseti na meni jednu jako nemilu situaciju sa bivsim muzem gde on oko 11h uvece odlucuje da udara po ledenici koja visi sa metalne ograde terase da je slomi da kao ne bi pala nekome na glavu...ili ga je samo nervirala. A ledecina velika....i on lupa kao manijak, ono odzvanja kroz metalnu ogradu svi u zdradi cuju....izlazi komsinica na prozor i dere se na njega jer joj budi bebu, on se jos buni i svadja s njom. Ah gospode....koliko mi je drago bilo tada da ljudi u zgradi mahom mene ne znaju i ne znaju da sam ja kao njegova zena. Ocigledno vise nisam...prais the lord! :D Mada imao je on i ok strane, ali ponekad sam se zaista pitala wtf am I doing here. Vrlo ...specifican covek.

    OdgovoriIzbriši
  2. slažem se i ja! žao mi je, nikom ne bih poželjela da mu netko pjeva Grdovića. ikad.

    OdgovoriIzbriši
  3. mrrrrrrrrrrrrrrzzzzzzzzzzzzzzzzim takve šupke!! oni su meni na mom šupkopopisu nUmbEr 1! joooj izbaci me iz takta i sama pomisao na takve i njima slične šupke!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nama jednom susjedni napravili odlazni tulum. Zivjeli smo onda u East Endu, s nekim imigrantima u prizemlju koji su vjecito kuhali hranu 'obilnu mirisima' (citaj curry svaki dan!). Onda im se pridruzilo jos vise nekulturnijih imigrantskih prijatelja koji su pusili, navijali rap i pitaj boga sto sve ne do daske, derali se, pili, revvali svoje aute, motore i sto vec, ostavljali smece svugdje. Netko od drugih normalnih susjeda je onda pozvao policiju, koji iz nemam pojma kojih razloga (ni danas mi ti razlozi nisu poznati) nisu svih otpeljali u pritvor do drugog jutra. Na kraju su ostavili sirom otvorene prozore u prizemlju koji su gledali na ulicu, i to u susjedstvu gdje su dileri prodavali drogu par metara dalje.

    A drugi put je neki biser u 5 ujutro ili tako neko blesavo doba zazvonio zvono za nas stan umjesto za stan br 1- sa onima sto su kuhali curry. Ja sam otisla na prozor i rekla im da fek off, i ne znam sto sve ne. Oni se jadni izvinili, a ja nastavila tiradu, jer sam ocito bila nabrijana, pa me moj Muz morao odvuc nazad u krpe. Ne bi bilo dobro da ih razljutim onako velike i jake pa da mi se opet nacrtaju u puno blizoj udaljenosti! :-ppp

    Supci svi skupa!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi