Sramotna antipatija

Imam čudan hejt prema ženi koju nikad nisam upoznala. Vjerojatno ni neću. Nemamo zajedničkih poznanika, jedino što nas veže je grad stanovanja i pripadnost određenoj grupi na fejsu. Za početak, znam da sam na blogu često napižđena, ali privatno nisam baš takva. Ako ništa, više će mi prigovoriti da sam šutljiva i strpljiva. Tuđa me glupost često raspizdi, priznajem, ali me jako brzo i prođe. Kad osam godina radiš u školi, nije baš da možeš na svaku glupost reagirati stoljetnom ljutnjom. 
Međutim, ova je žena drugačija. Ne mogu ni sebi objasniti zašto. Nije samo zato što govori smjeo. Stavovi su nam, ako je suditi po toj grupi, poprilično slični. Interesi isto tako. Trebala bih prema njoj gajiti bar neke na-istoj-smo-strani-simpatije, ali ih nemam. Žena je notorna glupača. Ne mislim na one žene koje vam dignu tlak nekim svojim akcijama, pa ih prozovete glupačama. Mislim - da se za glupost dodjeljuje certifikat, ova bi ih imala sve. Podsjeća me malo na glupu I. koja je sa mnom išla u školu, i koja je bila toliko tupa da smo se svi pomalo navikli da s njom treba polakše, strpljivo, i da ne škodi da je tu i tamo potapšeš po glavi kad nešto napravi kako spada. Profesori su nas puštali da joj šapćemo, dijelom zato jer joj ni tada ne bi bilo jasno, a dijelom valjda jer ih je strašila sama pomisao da I. padne pa da je moraju gledati još jednu godinu. 
Ova je žena od aktivnijih u grupi. Stalno nešto posta, stalno komentira, nema zapravo komentara na koji ona nema reply, a kad se povede neka rasprava, glavna je sa svojim kvazi argumentima radi kojih ti dođe da je skrušeno i ponizno zamoliš da promijeni tabor jer samo šteti vašoj stvari. Bez daljnjeg, srce joj je na pravom mjestu. Ali mozak je na tavi, razmućen s jajima. Upravo zbog tog srca, silno se trudim da je toliko ne hejtam. Ali ne mogu. Taman kad joj u svojoj glavi nađem opravdanje za neku glupost koju je provalila, ona samu sebe nadmaši nekom još većom. I pravo je čudo, odmah da vam kažem, da je netko nije već zatukao. Svaki put kad vidim njezin pametan komentar, preispitam svoj život i sve životne odluke, stavove, ciljeve i kuharske recepte. Izbaci me iz ravnoteže. 
Sad kad bolje razmislim, možda i nije loša ideja imati nekog takvog u životu. A tko vama diže živce? 

Primjedbe

  1. Prosto ne mogu da verujem koliko sličnih emocija prema jednoj sajber osobi delim sa tobom :) osećam, u isto vreme i sreću jer sam se pronašla u tvom hejterskom tekstu, ali i rastući hejt kad pomislim na svoju dizačicu živaca O.o

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah nekad kada pogledam u svoj news feed ne znam bi li plakala ili se smijala XD A imam i filozofa, ili postavljaju gole koke ili postavljaju statuse koji fakat potiču na raspravu, i onda rasprava u nedogled....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jel ovako http://img.memecdn.com/4-Naked-Chicks-And-A-Hot-Tub_o_93187.jpg hahhahahha

      ja imam jako malo ljudi na fejsu, a i masu sam hajdala, tako da mi news feed bude relativno čist. suosjećam doduše, jer sjećam se vremena kad je i meni bilo kao tebi :D

      Izbriši
  3. pa i nije loše imati nekoga tko nam diže živce...Meni se par puta dogodilo da neku osobu ne podnosim, a zapravo nemam razloga i onda se trudim biti posebno korektna prema njoj jer me grize savjest zbog toga što mi tako diže živce. Druga je stvar kada postoje opravdani razlozi, ali kad nekoga ne podnosiš, a nemam pojma zašto, to je onda baš čudan osjećaj.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi