Računi

Zadnjih me mjeseci opsjedaju računi. Što god da platim, moram dokazivati da jesam, pa se sjete još nečeg i tako ukrug. A čini mi se da nisam jedina. 

Počelo je s famoznim zatvaranjem t-com računa. Na početku, ne postoji dvogodišnja pretplata. Ni jednogodišnja pretplata. Pretplate su doživotne. Nema kraja otplati. Čak i kad teškom mukom uspijete zatvoriti sve moguće račune, za tri godine će vas nazvati neki njihov posrednik i ponuditi fantastičnu ponudu skrojenu baš po vašoj mjeri, kao da vam je pamćenje toliko kratko da ste zaboravili jebadu sa zatvaranjem računa. 
Zatvaranje računa nakon isteka pretplate izgledalo je ovako. 
"Želim zatvoriti račun."
"Nema problema... Oho, izgleda da imate dugovanje."
"Dugovanje?!"
"Er... Da. 360 kuna." 
"Otkud mi dugovanje?! Pa imali ste trajni nalog, automatski ste skidali s računa."
"Ali nismo skinuli u 4. mjesecu i u 6. mjesecu."
"Sad je kolovoz. Nikakve opomene ni ničeg. Zašto niste skinuli?"
"Err... To ne znam."
"Dobro, platit ću."
"Morate platit i ovaj mjesec."
"Cijeli?!"
"Cijeli. To je naša politika, ugovor se raskida s prvim."
"Danas je 6."
"Nema veze, cijeli mjesec vam se naplaćuje."
"O, Isuse. Kakva vam je politika, protiv svih zakona i zdravog razuma?!"
"Tako mi to radimo."
"Dobro, samo da vas se riješim. Hoćete mi otkazat onda taj trajni nalog da ne bi bilo da ja platim, a vi mi uzmete duplo?"
"Zapravo, bolje onda da sad ne platite taj dio."
Dva mjeseca i jedan plaćeni račun kasnije dolazi opomena. Zove se služba za korisnike. 
"Samo da provjerim... Da. Ovo je za uključenje interneta."
"Kakvo božje uključenje?!"
"U četvrtom mjesecu vam je isključen internet. Pa smo ga morali uključiti opet da vam raskinemo ugovor."
"Sad je listopad. Raskinula sam ugovor u kolovozu. Zašto mi onda niste to naplatili?"
"To ne znam."
Znaju oni da će im čovjek platit triput toliko samo da ih se riješi. Svaki idući poziv, čim čujem da je netko iz BILO KOJE tele kompanije, počinje pičkaranje. Žao mi je tih ljudi koji zovu, ali nedovoljno. Više mi je žao mene. 

Imala sam i zanimljiv razgovor sa Holdingom. Naime, na računu za deveti mjesec napisali su mi da imam dugovanje od osmog. 183 kune. Što je zanimljivo, jer je račun za osmi iznosio 234 kune. Dakle, Čistoća je bila dovoljno pametna da svoj dio proknjiži, a vodovod je svoj dio zanemario. Pošaljem mail s dokazom da sam platila račun i odmah drugi dan dobijem odgovor da je račun proknjižen. Super, zar ne? Pa je. A ton maila je bio: proknjižili smo vam račun, kad već tražite. Really?! 

Međutim, ja sam dobro prošla. Priča mi jedna žena na poslu kako je prošli četvrtak par sati čekala na Holdingu: skinuli joj s računa gotovo 4 000  kuna zbog neplaćenih računa koje je naravno platila, a oni nisu proknjižili. Skupila sve svoje odreske od računa i otišla k njima. Da bi joj rekli da mora pisati žalbu i obrazložiti zašto traži svoje pare natrag. Ali nek' dođe za tri dana, jer ni ovo što su joj sad uzeli s računa nisu još proknjižili. Da. Uzmu ti novce dvaput, i dvaput ih ne proknjiže. 
Razmišljam kako bi izgledalo to obrazloženje da ga ja pišem. Mislim da bih počela formalno, kako se pristoji. 
Poštovani, 
pizda vam materina nesposobna. 
Jebem vam sve po spisku svima. Doma si pare uzimajte. Imate li vi tri razreda osnovne ukupno, svi zajedno što radite tamo?! Kako uspijete godinu dana ne proknjižit račune?! Šta ste se tek sad vratili s pauze? 

Onda ide dio gdje im objasniš što se dogodilo. 
Svaki mjesec uredno plaćam račune, novcem koji sam zaradila na poslu gdje RADIM. To je ono kad dođeš na posao i proknjižiš lovu, kao što vi niste napravili s mojim računima zadnjih dvanaest mjeseci. Đubrad lijena. Kao da to nije dovoljno, niste mi poslali nikakvu opomenu ili upozorenje pa da znam da ne radite svoj posao, nego ste mi skinuli s računa pare. Ali ni to nije bilo dovoljno. Po najvećem pljusku sam vam nosila odreske računa da vam dokažem da sam platila račune. Rekli ste mi da dođem za tri dana jer ni pare koje ste sami uzeli niste još proknjižili. Pa dokle tako?! Dokle?! Što ne skinete još koji put i ne proknjižite? Samo da vidite koliko dugo mogu izdržati bez da vam banem tamo s govno-bombom i izgađam vas izmetom k'o pomahnitali majmun. 

Pa im kažeš što sad očekuješ od njih. 
I sad vam pišem ovo sranje od žalbe zato jer ste vi sjebali. Pa tko je to vidio?! Umjesto da mi odmah vratite otet novac S KAMATAMA, ja se moram boriti s vašom birokracijom i obrazlagati VAMA što ste VI točno sjebali. Vratite mi pare. Odmah i sad. 

I pozdraviš fino i pristojno kako već zaslužuju. 
Gonite se u kurac i vi i 'vaša plati, pa se žali' politika. 
Lp, 
još uvijek ste mi dužni.  

Primjedbe

  1. Ajmeeee
    Ja sam slučajno uplatila vodovodu više i oni taj račun nisu proknjižili nego ga stavili u "nesvrstana sredstva" i slali dalje normalno račune. Nakon godinu dana pošalju mi opomenu pred isključenje i da da nisam platila taj račun plus još kamate. A novci tamo stoje! Išla 3 puta da objasnim situaciju, pisala emailove i žalbu. Obećali su da će mi dogodine vratiti novce, kad proknjižu OVU godinu. Ahaha, umrit ću! Ali, ne živciram se više.
    Carpe diem. Iskoristi dan za nešto lijepo. P.s. Tako mi paše čitati tvoje postove!

    OdgovoriIzbriši
  2. Užas. Kamo to vodi? Gdje god pogledaš netko ne radi svoj posao.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene je holding obavijestio da imam dugovanja(a nisam imala). Pa sam ja lijepo raširila svoja krila, ona oštra, sjela, i svašta napisala sa skenovima svih računa.
    ispalo je da ssam preplatila 10 kn.Ne, ne mogu mi to skinuti s idućeg računa, nego se trebam osobno pojaviti u nekom mikroterminu da nešto..bla..potisnula sam.
    No, moram naglasiti da ja volim, kad krećem u takve bitke, u cc staviti i boga i vraga.
    Super su bili. Samo ih treba stisnuti čeličnim stiskom.

    S druge strane, mom ocu je uletila Optima i poptisao je prelazak na optimu (blesavo, znam). no postoji neki rok u kojem se to može stornirati, i ja sam stornirala tako da ostane na T-u.
    no, T com mjesecima to nije mogao obaviti, mislim da sam četiri mjeseca pokušavala, slala i faxeve i mailove.

    Onda sam odustala i vratila mu broj na Optimu.
    T com se javio još par mjeseci kasnije, da oni nude neke sjajne pakete, ako sam zainteresirana.
    I to su mi se javili na mail adresu s koje sam mjesecima pokušala riješiti svoj slučaj.
    Zapravo, to je divna prilika da shvatiš da više nikad ne ideš tamo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "No, moram naglasiti da ja volim, kad krećem u takve bitke, u cc staviti i boga i vraga." - plačem! PLA ČEEEE M! :)))))))))))))))))))))))

      Izbriši
  4. To je ko ja i gym scam! Kad je to bilo?...
    Dobro kaze Zuba, Cc-aj bogu i vragu, i samom Luciferu, pa nek se misle dok skupa putuju u 3 coska!.
    Da ti sad ne duljim, Kod nas su gym scam poznate. Moja greska sto nisam clanarinu nakon godine dana otkazala pismeno i ne znam koliko unaprijed.

    Na kraju sam to guglala, otisla u citizen's advice bureau po savjet, posavjetovala se s muzem sto cemo napraviti i oko cega nam se isplati povlacit i navlacit se s njima, a oko cega ne. Pa im je tako ostalo mojih £90ak i nikad vise ni penija od mene nece dobiti. Lesson learned the hard way, jebi ga.

    A kako nisam htjela da mi vise naplate, kad sam skuzila da sam zbog njih u minusu, otisla sam u svoju banku i rekla im da prekinu direct debit yesterday. Na sto mi je banka rekla da imam pravo na to da mi banka vrati pare na racun, i da onda banka od njih trazi povrat novca. Zbog toga sto ja nisam imala pismenu kopiju svog ugovora s gymom koji sam potpisala, nisam bas imala najsolidniji ground za povlacanje i navlacenje. A kako nisam bila ni najzdravija u to doba, nije mi se isplatilo s tim bakcati, jer bi me jos vise kostalo. Lik koji je radio u gymu kad sam se ja uclanila nije vise radio tamo jer je odjedamput jednostavno prestao dolaziti na posao.

    A druga prica s vodafone, kad su mi poslali racun ili skinuli novce s bankovnog racuna jer su zeznuli prebacivanjem s muzevog imena na moje, pa mi poslali pitaj boga ciji racun. I onda se ja navlacim s customer service managerima - toboze onima koji bi kao trebali biti sposobniji, a nisu - a nijedan od njih mi nije znao (?) reci da bi trebala kontaktirati njihov fraud dept, da se njima zalim.

    Onda sam raspizdjena otisla u banku, gdje su mi rekli da ce mi odmah otkazati direct debit s njima i refundirati mi £20. I onda je banka to sredila s Vodafonom....I sad naravno vise nismo na Vodafonu.
    Jel se moze to dole kod vas da im se otkaze placanje dok oni sve zaostatke ne proknjize i ne vrate ti novce koje oni TEBI duguju?

    I jel mi neko moze objasnit sto je to "proknjiziti novce/racune"?

    OdgovoriIzbriši
  5. nevjerojatno....ne podržavam nasilje, ali skoro da razumijem onog čovjeka u Splitu koji je poludio i razbio mobitel i stol i što se ne...T-com je posebna vrsta lopova....a ima još puno takvih. Najbolje su ove državne službe, skidaju nam s računa i što dugujemo i što ne, i onda smo još mi krivi. Mogla bi i ja sto primjera navesti, na kraju izgubimo dane i dane dokazujući da smo nešto platili.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi