Posao

Našla ja posao. Ili bolje rečeno - posao našao mene. Razveseli nešto čovjeka u tome da je željen i tražen, pogotovo kad je čovjek profesor filozofije i hrvatskog. Mora se uštipnuti da se uvjeri da ne sanja. Upoznajte tako novu urednicu i lektoricu u izdavačkoj kući. Fancy. 
In your face! svim negativnim ljudima koji su samo čekali da mi prepuni lažne sućuti kažu kako posao neću naći bar par godina i kako za sve trebaš imati vezu. Nisam je imala. I nisu prošle dvije godine. Možda je stvar sreće. Ali danas ću, za razliku od svih prethodnih puta, dio zasluga pripisati sebi. I svom jebeno dobrom životopisu. Koji je možda najbolja stvar koju sam učinila za sebe. Ponosna sam na sve što sam postigla i na sve što ću još postići, na sve što mogu i znam. Našla sam posao, smijem malo glowat. 
Najbolji dio svega nije posao. Nego činjenica da ga mogu naći. Da mogu otići na razgovor i svidjeti se ljudima dovoljno da me zaposle. Da mogu biti testirana i biti najbolja. I da ako nakon ovog poželim mijenjati posao, to je ok. Jer mogu. Naći drugi. Treći. Peti. Nebitno. Kao što sam već rekla, ostaneš bez posla, ne ostaneš bez glave. 

Dobila sam prije nekog vremena savjet. Rekao mi čovjek da previše mislim o tome što volim i premalo činim ono što volim. I da kad radiš, sve ostalo dođe s tim radom. Danas mogu reći da ima nešto u tome. Nemojte dopustiti da vam kažu da ne zaslužujete ono što želite. Zaslužujete biti sretniji nego što jeste. Počnite činiti. Isplati se. 

Primjedbe

  1. Želim ti da uživaš u novom poslu <3 Čeeestitam!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Wooooohoooooo!!! Cestitamo od srca!! Jel to onaj poslic o kojem si pricala da si isla na intervju? Bas mi je drago da si dobila ono sto si zeljela i sto ti se svidja raditi bez da te maltretiraju djecurlija i roditelji djecurlije. Sve najbolje i da uzivas i da na ovaj posao ides sretna i pjevuseci :-D
    A sad idem i ja zraciti ko plutonij jer sam bas sretna zbog tebe.
    :-* :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam! Jel to ona priča s naše kave, o parfemima i ljudima? :)
    baš mi je drago!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jeeeee..... :D može bit da su ostali mirišali gore xD

      Izbriši
  4. Čestitke!!! Uživaj u novom radnom okruženju, baš je fensi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/9c/42/50/9c4250c699ee989b588d72acf6962308.jpg

      Izbriši
  5. Čestitaaaaammm!

    Skoro pa dream job <3

    OdgovoriIzbriši
  6. jeeeeeeeeeeeeeeee, čestitke i ljubac, zaslužila si :*
    p.s.
    i slušaj čovjeka, vi'š da zna šta govori :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajd nek je sa srećom! :) Mnogo mi je drago, onako baš baš! :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Znači posao gdje čitaš knjige i piješ kavu? :D Ispunio ti se san xD Čestitam! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Bravo!!!! Čestitke! I stvarno fensi zvuči! ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi