Tag!!! You're it!

Ne morate strahovati, budući sam ovaj tag već odradila OVDJE, neću nikog novog nominirati. Ili hoću? *napeta muzika*

No, kako me Misty nominirala, mislim da bi bio red da odgovorim na postavljena pitanja. 
Pitanja redom glase: 

1. Zašto ste počele s bloganjem? 
Bila sam u nekoj dosta teškoj fazi u životu, trebalo mi je da dođem k sebi, a pisanje me uvijek izvlačilo...
2. Koja vam je najdraža tema za pisanje? 
Random napižđeni postovi jer se osjećam bolje nakon njih. I aktualne teme iz države i svijeta s naglaskom na ljudska prava. 

3. Najweird moment koji vam se desio u životu?
Kad su me nazvali za neki posao, a nisam im čak ni poslala molbu. Skoro sam se skljokala na pod od šoka. 
4. Prvi kućni ljubimac kojeg ste imali? 
Imala sam mačke kao dijete, ali nisu nikad bile moja odgovornost, pa ću reći da je prvi moj ljubimac bio zamorčić Mucek, jer je u potpunosti bio moja briga. 
pogledajte tu ljepotu 
5. Znate li značenje vašeg imena? 
Mislim da u originalu na hebrejskom znači dar od boga, ali meni se više sviđa definicija urban dictionaryja. 

6. Postoji li neka stvar za koju mislite da donosi nesreću?
Nope. 
7. Zadnja knjiga koju ste pročitali i vaše mišljenje o istoj? 
To the goodreadsmobile! OVA, kaže goodreads, i svidjela mi se, ima neke poprilično zabavne momente, i nauči čovjek svašta. 
8. Najgore iskustvo koje ste doživjeli na poslu. 
Istraumatizirala me tučnjava na satu, i sve što se desilo nakon toga. Majka koja opravdava svoje agresivno dijete i krivi školu jer nam predmeti u učionici nisu prišarafljeni za pod i zidove, pa se njezin nimalo agresivan sin može igrati barske tučnjave iz filmova. Odmah uz bok tome ide "suradnja" s ocem čiji sin nije dolazio u školu, i saznanje da svojoj kćeri ne dopušta daljnje školovanje jer je žensko. Kad saznaš takve stvari, dođe ti da se skvrčiš u nekom ćošku i plačeš dok te ne nestane. 
9. Mala stvar koja vas može usrećiti istog trena? 
Jednostavno sam čeljade. Pizza i češkanje. Basically, ja sam Garfield. 
10. Imate li neku stvar koja nikom drugom nije vrijedna, ali vama je i što ju čini takvom? 
Plastični slonić po imenu Branko, kojeg mi je kupio dečko iz vica, od nekog na Kvatriću za 5 kuna. Bilo je to ili plastična noga barbike. Mi smo čudni. 



Primjedbe

  1. AAAA preslatko je za slonaaa. Moram priznati da je dobro odabrao, bolje slon nego noga barbike hahah :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Znala sam da ćeš ti imat odličan odgovor za broj 8 xD 3 je totalno paranormalno iskustvo xD

    OdgovoriIzbriši
  3. odličan odgovor za 9! :)))) i ja i ja

    OdgovoriIzbriši
  4. osmica je za horor filmove :/
    nema nade za ljudski rod :P

    OdgovoriIzbriši
  5. znala sam da će tvoji odgovori biti odlični...i meni se sviđa modernija definicija našeg imena ha ha ...a taj zamorac kako je sladak....i taj slonić... mogu ga zamisliti...ima ti nekih stvari koje imaju posebno značenje.

    Ta situacija u školi...to je pravi horor. Usput kandidiram ravnatelje škola za najveće muljatore na svijetu, čast iznimkama. Nedavno sam imala neugodne razgovore s nekoliko njih i smučilo mi se....nekad mi je drago što ne mogu naći posla u školi.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi