Sestrinstvo

Pokušala sam guglanjem zaključiti što mi zuji u stanu, pa sam došla do bombastičnog naslova: "Jeste li među 2% ljudi koji čuju Zvuk?" Bit će da je Zvuk nešto kao obratna Tajna. Za suckere kojima zuji u stanu. I već sam mislila da će mi ovaj post biti random, a onda sam kod Teky na blogu zapazila ovu nagradu: 
Uopće se ne ljutim što me nitko do sad nije nominirao. 
Hvala Teky što se sjetila nas koje nitko, a ma baš nitko nije nominirao, i koje to uopće nije pogodilo. Ni najmanje. Ma šta bi. Sve 5. Nije kao da ja volim nagrade. I tagove. 

10 pitanja koja je postavila redom su: 

1. Jeste li jutarnja ili večernja/noćna osoba? 
Ja sam žena za sva vremena, ali ako biram- jutarnja. Jutro me uglavnom ispuni optimizmom, prepuna sam planova, a i volim dan više od noći. Ako me se pusti da si sama odredim ritam, ustat ću u 7 ujutro i leći u 9 navečer.  
2. Koliko kave dnevno pijete? 
Veliku šalicu turske kod kuće. Možda još popijem i koju šalicu vani, ali to se ne računa, slabo je to. Ako baš ne mogu izdržati, popijem još jednu šalicu turske popodne. Dakle, da skratim odgovor: previše. Previše kave pijem. 
3. Koju biste supermoć voljeli imati?
Mislim da sam dovoljno frikovita i bez laserskog pogleda, dajte mi da budem običan ljud, hvala. 

4. Koji vam je najdraži brend šminke? 
Nemam, ovisi o proizvodu. Mislim da svaki brend koji sam probala ima i stvari koje mi odgovaraju i stvari koje mi nikako ne pašu. 

5. Koju poznatu osobu biste voljeli upoznati i zašto? 
Čini mi se da sam cijepljena protiv takvih želja. Naravno da su mi neki ljudi super, ali nemam želju da ih i osobno vidim, tražim autogram ili se slikam s njima. Svoje ideale volem izvan dosega realnosti. Zamislite da upoznam štajaznam G. Clooneyja (da, ja sam toliko stara da mi on i dalje prvi padne na um kad netko kaže seks simbol), i onda otkrijem da kopa nos kad ga nitko ne gleda. Trauma. Tako da mi je ovo dosta teško pitanje. Možda Sam Harris jer trenutno čitam njegovu knjigu pa bih je voljela s njim prokomentirati, ili možda Bill Nighy jer je kul lik. 

6. Koja vam je najdraža životinja? 
Zamorčići bez konkurencije. Oni su kategorija za sebe. Generalno volim životinje, osim koza i kukaca. Odat ću vam još da mislim da je podjela na cat/dog person retardirana. Kao i da imam blage predrasude prema ljudima koji izričito tvrde da najviše vole pse, a da nikako ne vole mačke. Mislim da imaju control issuses. Moguće da griješim. 
7. Jeste li ikada doživjeli deja vu i kada?
Jesam, s vremena na vrijeme mi se desi da imam osjećaj da sam neki razgovor već vodila.

8. Jeste li već imali deja vu i kada? 
Jk. Jeste li primijetili duha koji stoji iza vas dok čitate ovaj post?
Nisam, iako bi to možda objasnilo zujanje u stanu.
9. Imate li neku neobičnu naviku?
Pa nemam. Doduše, sve moje navike mogu ljudima izgledati čudno. Imam iritantnu naviku da popravljam i pospremam stvari za drugim ljudima. Kažu mi da to izluđuje. Ja kažem- nemoj pokvarit, pa neću popravljat.

10. Gdje se vidite za 10 godina? 
Bolje da se ne gledam previše. Ljudima se život okrene u dva mjeseca, kako ne bi za deset godina. 

Mojih 10 pitanja (postaje teško pitati nešto što nitko do sad nije, pa pitanja postaju sve čudnija i čudnija): 

1. Da ti odjednom pred vratima iskrcaju 5 klinaca i kažu da si "osvojila" skrbništvo, koliko bi ti trebalo da se onesvijestiš i što bi učinila kad se osvijestiš? 
2. Koja je najodbojnija navika koju ljudi mogu imati?  
3. Što misliš koliko bi dugo izdržala u reality showu tipa "Survivor" i zašto? 
4. Što je po tebi najdosadniji posao na svijetu i nikad ga ne bi mogla raditi?
5. Recimo da ti ponude milijun eura ako uspiješ tri mjeseca jesti jednu te istu hranu, što bi jela tri mjeseca i misliš li da bi izdržala? 
6. Da radiš u zoološkom vrtu kao timaritelj, za koje životinje ne bi voljela biti zadužena i zašto? 
7. Koji je najbolji savjet koji si dobila od roditelja?
8. Koliko često plačeš i zašto najčešće?
9. Na ljestvici od 1-10, koliko si teška osoba? Objasni. 
10. Koje su ti boje nokti trenutno? 

Nominiram ovih 5 blogova, čije me sretne autorice sad uopće ne mrze:

There, there. I ja vas volim. Možete vi to. Pišite češće. 



Primjedbe

  1. Omg Omg Omg :D Može biti da ću napisati post. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro je dok ne pocne zujati u glavi i u usima,ko sto se meni npr desava.
    Tako mi je drago sto si me nominirala...smrc smrc,wipes-tears :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I umal uaboravi,hvala za gif

      Izbriši
    2. nema na čemu, birala ga posebno za tebe :D

      Izbriši
  3. Meni zuji..i fala sto me nisi nominovala..ja nasla lepsi tag kod one male sto ima komentar a nema ime :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidjela sam ovaj tvoj post čim si izbacila, jeeep jesam :D i nisam mogla vjerovati kad sam vidjela svoje ime, haha, još nikad nisam odgovarala na tagove :) ugl. nisam uhvatila vremena do danas jer sam diplomski pisala al' napokon rješeno, tako da evo mojih odgovora tu (nadam se da ti ne smeta) :D i daaa, čudna su i da reakcija je bila: neee jaaaaaa :D
    1. Vjerojatno se ne bih onesvijestila ali ne znam što bi napravila, iskreno :( Pozvala da dođu po njih, znam, grozna sam.
    2. Kopanje nosa :D prvo mi je palo na pamet a fuj je :) ehh, rekla bih ti da mi smeta to kad se netko naljuti jer mu nisam lajkala neku sliku (kao da imam 16 godina +/-, užas)..to mi počinje biti jako odbojno i počinju mi ići na živce takvi ljudi, iako nije baš navika ali sam morala napisati jer si ni sama ne mogu vjerovati da se netko može na nekoga ljutiti zbog takve budalaštine :/
    3. Ne bih izdržala dugo (a ne bih se ni prijavila) jer se ne bih brzo uklopila među takve ljude i nisam takav tip :S
    4. Uff, računovodstvo, imala sam prilike biti na praksi u jednoj firmi i upoznati se s time i ne bih ja to mogla, boring :D Samo da se ne ureknem :(
    5. Špagete sa bolognese umakom (i unutra nasjeckana slaninica). Yep :)
    6. Zmije jer su mi odbojne i jer ih se bojim :D
    7. Uči sine, škola je sve :D I mamin: slušaj svoju mamu, mama je naučila na iskustvu! :)
    8. Par puta mjesečno, razlog: pms najčešće ili neka tužna priča, film i sl.
    9. Ja sebe ne smatram teškom osobom i mislim da nisam,.. 2/10 :D
    10.Tirkizni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala na odgovorima i čestitke na diplomskom!

      Izbriši
  5. Hvala ti na tagu *psuje ko Gordon Ramsay* ! hahahahaha!! Slika je mrak. I vidim da si me oprala jer ne pisuljim cesto. Pa bude i od ovoga post. Onako, na brzak.
    Ja ti ni ne znam kako se to nominira i tagira i sve to... nijesam bas mnogo pametna, pa nis ne pratim *blows raspberry*

    OdgovoriIzbriši
  6. Zaš ja tek sad vidim ovaj post? xD Sad ćeš bit oduševljena double tagom xD

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi