Purging

Nisam neki hoarder i redovito imam veliko čišćenje u kojem se riješim mase stvari. Međutim, ono što mi je do sad nedostajalo i u čemu sam najslabija je da se dovedem u situaciju gdje neću imati što bacati, jer neću kupovat stvari koje mi ne trebaju. 
Ponavljam, nisam od onih koji troše tisuće na ukrasne predmete, cipele ili odjeću, niti skupljam smeće. Ne čuvam suvenire, uspomene i slično (ako ste me ikad pozvali na vjenčanje, pozivnica je odavno u smeću, kao i zahvalnica - da, ja sam kuja). Nemam zbirke ničega i ne skupljam ništa, ali svejedno imam stvari koje premještam iz ormara u ormar ovisno o sezoni, i čak da opet stanem u njih, mislim da su mi se već zgadile od prevelikog gledanja. Čak da nađem nešto što bih nosila uz njih, mislim da u mojoj glavi već stvaraju onaj meh zbog kojeg ću posegnuti za nečim drugim. 
S kozmetikom je slično. Ovdje naglasak moram staviti na lakove za nokte, jer koliko god da me vesele, nemam dovoljno prstiju za sve bočice koje sam nagomilala. Pa iako ih redovito dijelim i prosljeđujem, i dalje ih je jako puno. Za sad je odluka ne kupovati više lakove. Taman da se dovedem do situacije da neke boje više nemam, nije dopušteno. Snađi se, srećo, s nekom drugom. Jedino što mi je dopušteno kupiti kad potrošim je matte top coat, i ako uspijem potrošit sve nude lakove koje imam, smijem uzeti neki novi za prirodan izgled noktiju. Boje su no, no. Sve dok mi se zbirka ne smanji. Nije da mislim da ima nešto pogrešno u posjedovanju tolikih lakova, samo se više ne želim naći u frustrirajućoj situaciji da ne znam koji lak da odaberem jer su mi svi lijepi, pa promijenim manikuru triput u danu jer imam valjda viška vremena. Za neke to možda funkcionira savršeno, ja više nemam živaca za toliki izbor. Više sam nesretna nego sretna zbog njih. 

Drugo pravilo je ne nasjedati na novotarije iz reklama. Dovoljno sam stara da znam koje mi mlijeko za tijelo odgovara (nivea ili balea najobičnije plavo, masno) i trebam izgraditi karakter da me ne privuku kojekakvi kokosi, makadamije, lješnjaci i pistacije, koje možda mirišu divno ali nikad nemaju isti efekt i jednostavno mi nisu dovoljni. Ne znam ni koji bog svako malo probam neku kremu za lice, kad sam našla onu koja mi odgovara. Kreten. 
Čišćenje šminke. Vjerujem da su se neke od vas naježile na samu pomisao da se rješavanja nečeg. Ali ruku na srce, treba li mi doista više od jednog rumenila u svakoj boji? Kog će mi vraga dva ružičasta ili tri narančasta, da, da, da, znam da nisu ista. Ali guess what, svima ostalima jesu. Malo tko primjećuje suptilne razlike u nijansi, a kad ih i primijeti, nije kao da je ikoga briga. Grozim se vremena potrošenog na kopanje po šminci i biranje. Isto je sa sjenilima, nisu fakin pokemoni da ih moram skupit sve, dok na kraju koristim 4. Jedino što od sada od šminke kupujem je ono što mi ponestane, a znam da koristim. 
Radne ploče nekako gube svrhu, ako su prepune stvari. Bez obzira kako te stvari bile uredno složene. Tepisi, ozbiljno ih se mislim rješiti. Da, kjut su. Da, podignu sobu. Ali umorna sam od toga da ih perem jer mi smeta prašina koju nemilice skupljaju, i da ih pomičem dok čistim. Parket je lijep. Živio parket. 
Organizacija nije rješenje. Organizacija dolazi kad se riješiš viška. Nemam snove o sterilnom domu, ali sanjam dan u kojem neću premještati majice da dođem do one koju nosim, niti jecati nad lakovima za nokte jer ne mogu odlučiti koji da stavim. Niti razmještati čaše u ormariću jer su se nekako nakotile. Ako negdje u procesu olakšam sebi tjedno čišćenje jer više neću morati pomicati toliko stvari da bih dosegla prašinu, tim bolje. 
U konačnici, možda jednog dana s manje stvari i više vremena, dođem do doma iz snova u kojem funkcionalnost i ljepota idu ruku pod ruku. 

Primjedbe

  1. Potpuno te razumijem jer se i ja osjećam loše kada imam previše izbora. Silom prilika tijekom silnih preseljenja morala sam se odviknuti mnogih stvarčica koje sam gomilala, a zapravo su bile smeće. S manje stvari se lakše diše.

    OdgovoriIzbriši
  2. ja sam napunila podrum, potkrovlje i garažu. imam sindrom hrčka. a što kad mi nešto baš treba 2 dan nakon što to bacim u smeće

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahahha, desi se tako, da. ali preboliš.

      Izbriši
  3. kod mene to ide u ciklusima - skupljam, skupljam pa se onda rješavam smeća... desi se to kad si predugo na jednom mjestu ;)
    trenutno se raspravljam sama sa sobom da li da se rješim viška knjiga, premda knjiga nikad nije višak, ima i onih koje definitivno više nikad neću uzeti u ruku, a na moju veliku žalost, moji muškarci se ne opterećuju čitanjem :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zato je reader zakon. ostavila sam možda 30 knjiga koje nešto znače, ostalo dala dalje. i ovo uglavnom skuplja prašinu i nekako mi žao...

      Izbriši
  4. ja nažalost nisam još stigla to tog lijepog i funkcionalnog, ali i samo lijepo je za sada zadovoljavajuće. Ja ne bacam staru šminku, ali to je zato što je koristim za crtanje, pa je na taj način zapravo recikliram. Trudim se ne skupljati nepotrebne stvari, ali nekad mi se i to dogodi. U svakom slučaju odlično je povremeno sve počistiti i uvesti red.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. recikliranje je zakon. ja na žalost nisam tako kreativna :/

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi