Nova školska godina - bez mene

Trebala sam danas do stare škole. Opet. Kao da nije dovoljno traumatično ostati bez posla, još tome nikad kraja. Stalno nedostaje još neki papir, još neka odjava, još neko nešto. Za razliku od prethodnih pauza od škole, ovaj me put nije toliko deprimirao odlazak koliko dolazak. Ne fale mi ta djeca, koliko god ružno zvučalo. Razmišljam jutros je li moja haljina preotvorena, pa shvatim da je nebitno. Jer ja više ne izlazim pred pun razred tinejdžera. Zapravo, sine mi, ako mi na putu od stanice do škole netko digne tlak mogu reći "odjebi". Ok, nije najpristojnija stvar na svijetu, ali mogu. Jer više ne moram biti profesionalna. Naravno da nisam nikome rekla da odjebe, ali sama činjenica da mogu ispunila me pozitivom. Osjeća se čovjek odmah slobodnije. 
Da, posrano je bit bez posla. Ali nije baš ni posao uvijek sreća najveća. Sretnem danas onog što je umjesto da dođe na popravni, otišao na more. Past će opet. Jer kasni u školu. Nije došao na prva dva, a i na treći kasni. Ne zna koji je razred. Ni što ima. U kojoj učionici. I ne zna zašto je pao, kaže. Nije mu jasno. Kako ono kažu Poljaci? Nije moj cirkus, nisu moji majmuni. 
"Hoćete nam se vratit, profesorice?" pita me jedan od blizanaca. Mila beba od tinejdžera. "Neću, sunce." "Pa zašto?" "Jer sam dobila otkaz..." Ne ulazi mi se u detalje i tehnikalije. "Govnad", promrmlja klinjo, nesiguran jesu li govna ili đubrad. Da mu još uvijek predajem hrvatski, možda bih ga ispravila. Rekla da to nije primjereno izražavanje. Ne i danas. Neka ga danas ispravlja netko drugi. Tko je već za to plaćen. Nije moj cirkus, nisu moji majmuni. 

Primjedbe

  1. Baš :) No sikiriki :D

    Ja već znam da mene sljedećih mjeseci čeka pitanje: a kad ćeš radit, a šta ćeš ti sad radit nakon fakulteta, a kako ćeš ti to..i milijun drugih glupih pitanja od kojih mi muka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ljudi žive za pitanja :)
      kad ćeš završit školu, kad ćeš diplomirat, kad ćeš nać posao, kad ćeš se udat, kad će beba, kad će druga :P

      Izbriši
  2. Znam da je teško, ali ne gubi nadu. Samo budi strpljiva i naići će neko slobodno mjesto.

    OdgovoriIzbriši
  3. Znam sve, popušila četiri-pet poslova iz (u Hrvatskoj) sasvim uobičajenih razloga...

    Obožavam tvoj blog!

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
  4. ... jooj čitala sam u prethodnim postovima da si ostala bez posla, žao mi je, danas je situacija baš grozna postala .. ali vidjet ćeš da ćeš se zaposliti kad se najmanje budeš nadala. Sad za sad uživaj, odmaraj, piši postove, ja sam malo ispala iz fazona, ne stignem sve pročitati od svoje bebare,a li pohvatat ću sve već nekako.
    P.s. i da istina je da ljudi žive za pitanja, mene su pitali kad ćeš se udati, kad će beba? a sad već kad će drugo ccc

    OdgovoriIzbriši
  5. Govnad...nasmijao me je:) simpatičan momak, samo na žalost čini mi se da u životu bolje prođu oni drugi, oni koji idu s curama u Pulu na odmor umjesto na popravni. Ja sam dosada otkaz dobila nekoliko puta i znam da me isto možda opet čeka čim nađem neki pravi posao, ali to je život.

    OdgovoriIzbriši
  6. nemoj malca ispravljat, ima on pravo :D
    uživaj u predahu, uvjerena sam da ćeš u međuvremenu s nekom novom vještinom upotpunit cv :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Cirkus i majmuni... i genijalac klinjo koji izmislja nove rijeci za novi rijecnik tamo negdje u nekom sutra...

    Genijalna si ko i uvijek! A sad jos vise jer sam te upoznala :-* :-*
    Naci ces ti vjerovatno kad se budes najmanje nadala, a vjerujem da ce i bit nesto specijalno, jer nijesi ti za svaku glupost, prepametna si za to, kokica

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi