Još se ne planiram ubiti

"Što ćeš sad kad si ostala bez posla?!"
"Pa ne znam. Mislila sam da se ubijem, ali mi komplicirano. Nemam doma nikakvu gredu, niti pošteni luster oko kojeg mogu baciti uže da se objesim. Plafonjere nisu za to stvorene. Da se bacim kroz prozor isto ne ide, mogu se baciti i onda stresti sa sebe zemlju i lišće pa natrag odšepati do stana. Da se popnem na vrh zgrade nije isto praktično, moram proći pored stana predstavnika stanara, a nisu mi to najdraži ljudi. Mogu se bacit pod vlak ili auto, ali mi riskantno jer nemam dopunsko. Mogla bih prerezati žile, da imam dovoljno oštar nož. Na kraju priče, mislim da mi je lakše naći novi posao, nego se ubiti."
"... "
Nemojte ljude koji ostanu bez posla panično pitati "A što ćeš sad?!" To jako iritira. Ostala sam bez posla, ne bez glave. 
That said, danas se moj talent da se nađem na krivom mjestu u krivo vrijeme pokazao u punom sjaju. Ostala sam "zarobljena" u drogeriji, jer su prodavačice odlučile do dolaska policije zadržati neku serijsku kradljivicu. Došla sam samo po dvije četkice za zube, dobila sam show, predavanje o nepravednosti sustava, dobrom odgoju, elitnom obrazovanju i onda sam još čekala da mi prodavačica jedan otvori vrata dok prodavačica dva pazi da samo ja izađem van. Dođe mi da prestanem prat zube i počnem glodat koru od drveta k'o oni hippie/newage/ekoosviješteni pozeri.

A sad idem kuhat, jer to valjda rade žene koje su stalno doma. Ne znam, nisam se još navikla. Nadam se da ni neću. 



Primjedbe

  1. jooj užas situacija u drogeriji :S hahah iako si ju smiješno opisala xD
    i briga te što drugi govore, ti znaš koliko vrijediš :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja prije dvije godine završila faks naredala hrpu certifikata i ne mogu pronaći posao jer jbg kriza je :P a kad nije. U mom slučaju su nagore izjave: A jošššššš nisi pronašla posao? Tooooliko škole imaš a kuhaš kod kuće to ti niko neće platiti? mogla bih pisati do sutra al to mi niko neće platiti hahahaah :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Žene koje su stalno doma naruče take out jer im dodija kuhanje svaki dan u prvih mj dana xD

    OdgovoriIzbriši
  4. Šta reći, život je hebena tragikomedija. Ak niš drugo, bar su gifovi uvijek za 10 :D I da, mada ne komentiram često, moram priznati da mi svakim tvojim postom sve više fali stari blog di sam bacala svoje random misli, a kojih u zadnje vrijeme ima ohoho. Jao si ga onome ko bu kraj mene u trenutku dok puknem...

    OdgovoriIzbriši
  5. slažem se, nemojte ljudima bez posla dolaziti s takvim pitanjima. nisu ostali bez glave.
    ja bih iz drogerijske situacije napravila šou, kad je bal! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. ah, ti iz drogerija...mene uvijek krivo gledaju, a kad sam bila srednja škola, čak su me i pregledavani, a nisam nikad baš ništa iz dućana ukrala....dođe ti da prestaneš ići,....
    Posao je i meni bolna tema i ljudi koji me pitaju glupa pitanja nimalo ne pomažu. Vlastiti roditelji žele me otpremiti u Njemačku, a uopće ne živim na njihovoj grbači, ni u istoj državi kao oni kad smo kod toga- a da ne kažem da ne govorim njemački i da nemam tamo što tražiti.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi