Danas

Čitam jutros OVAJ članak o toksičnim ljudima i onda izađem i upoznam troje divnih ljudi s kojima mi je druženje bilo čisti zen. Lijepo, opušteno, ugodno. Stvarno, stvarno ugodno. Ono kad znaš da si u društvu dobrih ljudi. 
Upoznala sam danas tako i Tihanu i Zubu. Moram se pohvaliti. Stvoriš neki dojam o osobama na temelju bloga, i divno je kad uživo vidiš da su ti još draže, pametnije, zgodnije, duhovitije. 

Možda zbog onog članka, možda zbog te kave, možda jer je takav dan, ali prati me skroz misao kako i prečesto smetnemo s uma koliko je život lijep. Ne, nije ovo pomodarski inspirativni bulšit. Znam ja jako dobro da život zna biti grozan, užasan, da te masa životnih situacija može deprimirati. Ali čak sa svim tim problemima, možda baš zbog njih, život je lijepa borba. 
Ljudi znaju biti divni. Pružite im šansu. Pružite životu šansu. Dajte koju i sebi. 

Primjedbe

  1. oj! baš je bilo lijepa kava/traženje po Trgu/lovljenje po Tkalči/druženje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. pročitala sam članak i moram priznati da sam se zamislila. Bolje je nekad biti sam nego u lošem društvu, ali naravno dobrim ljudima treba i vrijedi pokloniti vrijeme. Drago mi je što si se lijepo provela na kavi, lijepo je upoznati nekoga koga znaš preko bloga uživo...to je i najbolja stvar kod bloganja, ta virtualna prijateljstva koja prerastu i u stvarna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo i mene :-D Kad sam ovo prvi put procitala, jako sam se zarumenila kad vidim da me hvalis kak sam dobra. Ja bi nadodala, takes one to know one - za tebe i Zubu! I nama je bilo jako lijepo :-D
    Divno smo se provele, moramo tako opet. Bez trazenja, pa da mozemo dulje cakulat! I kad vec meljemo, trebamo koje zrno kave donest pa samljet da ne ozednimo ;-) !
    Vrnemo se mi i samo u Zg next time!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi