Penis kontekst

Ako pratite Last Week Tonight with John Oliver, možda ste gledali emisiju o tome kako američka vlada špijunira vlastite građane. Poanta je da ljudi nisu zabrinuti što im država prisluškuje razgovore, sve dok cijelu priču ne stave u kontekst penisa. Da, penisa. Ispada da su ljudi ok s prisluškivanjem i praćenjem sve dok im se ne ukaže na činjenicu da tamo negdje neki agent vidi sliku njihovog kurca (a nije njemu bila namijenjena). To ih ljuti. 
Razmišljam na koji bi se način mogle i ostale strahote staviti u kontekst dick picsa. Otupjeli smo malo na stvari koje nas okružuju. Sve nas dotiču na isti način -  od sirijskih izbjeglica do videa psića: OMG, skrol, skrol skrol, OMG, skrol, skrol. Preko ekrana. I na sekundu. Vani netko kopa po smeću, pa ne čujemo dobro video mačke koja govori. Ah, ta sirotinja. Toliko o jutarnjem miru. 

Saznah da ostajem bez posla. Voljela bih da je to zato što sam nesposobna. Ili zato što sam nešto sjebala. Ostajem bez posla jer tko zadnji dođe, prvi odlazi. Ostaju mi uokvirene zahvalnice za sve što sam učinila za školu. Mogu prodavati okvire sad koliko ih imam. Čudno je to kad ostaneš bez posla. Dani ti izgledaju kao vožnja roller coasterom. Vrh: naravno da ću naći posao, pa presposobna sam da budem na burzi. Dno: koji kurac ja uopće znam raditi?! I tako cijeli dan. Disbalans u glavi. Dok završavaš sve što trebaš završiti kako bi mirno otišao. Samo ovaj put nekako bez volje. 
To je život. Uvijek može gore. Ako ništa drugo, tješi me barem što Ameri nemaju sliku mog kurca.

Primjedbe

  1. da kažem da mi je žao, ili da ti se upravo otvaraju neka bolja vrata?
    sretno!

    OdgovoriIzbriši
  2. To ti se može poistovjetiti i sa "velikim vjernicima" vs. dobra djela. Svi se kurče, a kurca (djela) nigdje. A što se tiče posla, ko ih jebe - uvijek se nešto drugo nađe. A možda te to više i usreći. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pazi da imas kurac mozda bi i imali sliku. Gledam Last week tonight, to je predobra emisija. Svaka njemu cast. I volim sto postaje jako popularan pa se njegova rec cuje i pokrene ljude da nesto i urade. A za posao....naci ces. Sta da se radi. Glupa je to logika sa takvim otpustanjem, ali tako je iygleda na ovim prostorima. Tako je i u Srbiji. Ma uzas. Al pazi bice nesto novo. A dokle god ima i dobrih stvari koje imamo u zivotima lako se nadje snage da se poprave i ti delovi koji ne stmaju. Valjda ja sebe tako tesim. Pa eto i tebi da to pisem :D

    OdgovoriIzbriši
  4. a damn, nadam se da ćeš brzo naći nešto, znam da stanje u državi i nije najbolje, ali nadam se da ima svijetlih primjera :D good luck, you can do it!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jebeš državu u kojoj su ljudine kao ti prvi na popisu za otkaz.

    OdgovoriIzbriši
  6. Žao mi je zbog posla. Dobro u cijeloj stvari jest da imaš spreman bitchy životopis ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi