Koliko vrijede kurve

Na pragu svoje 32. godine konačno sam napisala pošteni životopis. Valjda. Toliko mi je vremena trebalo da potisnem u sebi nenormalni nagon da samu sebe spustim, ponizim, dovedem u okvire skromne žene koja se za nešto vječito ispričava. Žao mi je, oprostite što sam pametna i sposobna, možda sposobnija od vas. Oprostite što sam obrazovana. Haha, da, zna se kako sam došla do diplome. Da, da, lako je tako. Haha, naravno da je šala. Sve je u redu, nisam se uvrijedila, ma kakvi. Oprostite što imam mišljenje, skrušeno se ispričavam što ga se usuđujem reći. Zbog toga sam kučka, kurva i glupača. Oprostite. Nekad mi nije do toga da budem otirač, hirovito žensko. Što se može. PMS, hormoni, ludilo.
Već neko vrijeme znam da vrijedim, ali tek sam se na pragu svoje 32. godine konačno malo makla od toga da me bude sram reći koliko. Jebeš to. Toliko sam puta cenzurirala vlastiti CV da bih se na prvom mjestu trebala ispričati sebi. Nehotice, bar vjerujem da nitko od naših roditelja to ne radi svjesno, odgajaju nas da je skromnost vrlina. Da se ne treba hvaliti. Da si umišljen čim kažeš ovo, da si arogantan čim ne želiš ono. Znam isto tako da ni odgoj dječaka nije najsvjetliji primjer, da im se stvaraju kojekakvi pritisci o tome koliko muževan, snažan, sposoban i alfa moraš biti. Ali malo što je toliko pogrešno i toliko teži da zatre individualne potrebe i želje, kao "dobar" odgoj ženskog djeteta. Zna se što su dobre djevojčice. Zna se što su dobre djevojke. I zna se što su dobre žene. Razbacujemo se pojmovima poput "jaka žena", a 90 posto vremena taj pojam označava fantastičnu gutačicu govana, onu koja izdrži nevjerojatnu količinu sranja (koja na prvom mjestu nije niti bila dužna izdržavati). Glorifikacija trpljenja. Budi ovdje, postoji, da se od tebe svi možemo nahraniti i napojiti, da u tebi možemo naći mir, spokoj i utjehu, budi jebeni akumulator i nemoj se hvaliti, jer to ne priliči dobrim ženama. Gomila blebetanja o tome kako su dobre žene cijenjene. Otprilike onoliko, koliko i dobar auto.
Dobre žene su pametne bez da to pokazuju, dobre žene rađaju prirodnim putem (šta si ti Victoria Beckham da ideš na carski rez?!), dobre žene doje (kako to misliš nemaš mlijeka? glupost, sve žene imaju mlijeka!), dobre žene su blage (ljute su samo loše žene u vicevima!), dobre žene su mirne, dobre su žene ponekad vragovi (ali to je samo zaigrana gluma, naravno!), dobre žene vole seks ali... (Želiš seks? Kurvo! Ne želiš seks? Lažeš, kurvo!) Jer... jebo stvarnost. Prije desete godine natrpaju ti toliko različitih uloga da ostatak života provedeš kopajući po vlastitoj psihi, pokušavajući otkriti gdje si zapravo ispod svega toga ti, postojiš li uopće i u kojoj mjeri te ima. 
Napišem vjerojatno svoj prvi pošteni životopis, napišem što sve mogu i znam, što sam sve postigla i gdje. Pa tri dana mantram: nemoj se osjećati kao douchebag, nemoj. Prije nego skupim snage da ga pošaljem.

Primjedbe

  1. Salji!!! Samo ti salji! Salji bre kad ti kazem ;-) :-) :-D
    Jos si ti mlada koka i ima nade za tebe kad si to skopcala ranije nego neke druge zene...

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo šalji, pogotovo kad znaš koliko sebi vrijediš. Douchebag si ako sebe potcjenjuješ i dalje da bi drugi bili zadovoljni. Budimo realni, da su zadovoljni sobom, ne bi potcjenjivali nas :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kapa dole za ovaj post <3 I nemoj slucajno da ne posaljes taj CV - ovo je ozbiljno zenstvena prijetnja :)

    OdgovoriIzbriši
  4. šalji! neće nitko umjesto tebe!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ženo ti si kraljica! Ako si u RL samo pola od ovoga, nema ti ravne! Vjeruj u sebe, kad ja ovako iz daleka vjerujem u tebe.

    OdgovoriIzbriši
  6. a gdje će biti objavljeno?
    podržavam slanje životopisa, fkors :)

    OdgovoriIzbriši
  7. hvala vam svima na podršci :)
    životopis je (naravno) poslan.

    a što se tiče objavljivanja, ne razumijem na što se misli :shrug:

    OdgovoriIzbriši
  8. Drago mi je da ga posla. Dobra zeno, bez cenzure. A ono za seks si ostavila nama da dovrsimo :) Vole sex, ali ga ne upraznjavaju, ne traze - jer su onda kurve, hihih I za dojenje je, veruj mi, suprotno. Teska si alternativa ako dojis. Pa jos ako produzeno dojis. Ok, svrstavas se u dobre majke mozda, ali neko drugo breme nosis. Jer si retka vrsta, nazalost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se s tobom. no, da ti dam kontekst. na taj pasus me potaknuo neki članak koji doslovno šejma žene koje rode carskim rezom, pa sam čitajući komentare složila tu misao u svojoj glavi. mislim da smo prebrze da napadnemo druge žene, a ne razmišljamo koliki utjecaj naš ružan komentar može imati na neku novu majku koja već samu sebe bezrazložno muči jer je rodila carskim rezom, ili je depresivna jer nema mlijeka. samo to sam htjela reći. naravno da ne opravdam ni obratne kritike. mislim da moraš biti posebna vrsta budale da budeš protiv nečeg normalnog i prirodnog kao što je dojenje.

      Izbriši
    2. U potpunosti si u pravu. Tih komentara na razne teme mi je pun kufer. Jel to mozda ona predivna slika sa bebom izmedju majcinih nogu? Zgrozila sam se pltikoscu komentara koje je izazvala. Ima li neceg pritodnijeg i lepseg.

      Izbriši
  9. Kraljice! Volim tvoj stil pisanja i uvik se posteno nasmijem! :*

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi