Koga točno kastrira moje mišljenje?

Jednom mi je jedan bivši rekao kako mu moj militantni feminizam smeta. Ne znam kako bi točno izgledala militantna feministkinja. On je vjerojatno htio reći da sam hodajuća sila za kastriranje muškaraca. Što istini za volju, o meni ne govori ništa, ali o njemu kaže jako puno. 

Nikad mi nije bio jasan taj koncept... Muškarci se boje jakih žena. Možda zato što me nikad nisu interesirali ljudi koji se lako daju zaplašiti. Kao ni oni koji se mene boje. Ali jednu stvar znam- sve dok se riječ feminizam izgovara oprezno kao Voldemortovo ime, potreban nam je. 
Nekad davno mislila sam i ja da je feminizam stvar prošlosti. Jesam, a onda mi se desio život. U Indiji siluju žene. It's a thing. Pošast, ako ćemo pravo. Ako si muško, možeš otputovati u bilo koju državu na svijetu i jebetise. Ako si žensko, i jebetise, u nekim te državama kamenuju. Ako si muško i na sebi imaš japanke i kratke gaće, možeš ući u više zgrada nego normalno odjevena žena. Ako si žensko, negdje nemaš pravo voziti. Niti ići u školu. Vrijediš nekad dvije koze. Nekad ništa. Ubiju te čim se rodiš, jer si žensko. I to nije pretjerivanje. To su činjenice. 
Samo zato što živiš u državi u kojoj su ti starci platili autoškolu čim si napunila 18, i u kojoj ideš na faks da bi u pauzama između predavanja koketirala s kolegama na kavi, ne znači da to mogu žene bilo gdje na svijetu. Niti da ćeš to moći sutra. I u Somaliji su nekad živjeli normalno. I u Iranu. Nekad tamo nisi bila kurva ako ti je netko vidio gležanj. 
Mark ♥
Rastuže me malo anti-feministkinje na netu. Gomila mladih žena misli da feminizam želi da prestanu kuhati svojim dečkima, da prestanu brijati pazuhe i da obriju glavu. Slikaju se sa svojim "ovako izgleda anti-feminist" tablama, i uopće ne uzimaju u obzir da negdje žene ne smiju držati tablu. I da nije bilo feminizma, nikoga ne bi bilo briga za njihovo mišljenje. 
Feminizam ne želi da prestanete kuhati. Feminizam nije briga za kuhanje. Feminizam samo želi da imate pravo da činite što vas je volja. Ako to znači kuhati, kuhajte. Ako vam se ne kuha, nemojte. Ako vam se briju noge, obrijte. Ako vam se ne briju pazusi, nemojte. Feminizam nije protiv muškaraca. On je za svakog normalnog muškarca. Jer vjeruje da i oni mogu brijati noge. Ali ne moraju. Stvar izbora. 

Primjedbe

  1. Samo jedna od prica koje potvrdjuju sve sto si napisala. http://www.theguardian.com/world/2015/aug/13/paraguay-11-year-old-gives-birth-abortion

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo.
    Na žalost čitajući po forumu veliki je broj žena, koje se srame da kažu da su feministkinje ili je to postao izraz za sprdnju.

    OdgovoriIzbriši
  3. ajme kako je dobar ovaj m.ruffalo citat, pametan čova, nema šta :D

    OdgovoriIzbriši
  4. nažalost, puno žena uzima zdravo za gotovo to što žive u kakvoj takvoj jednakosti, ali činjenica je da je većina roblja u svijetu danas sastavljena od žena i djece kao i to da su žrtve napada, seksualnog i obiteljskog nasilja te nasilja u vezama najvećim dijelom žene....i da u većini zemalja svijeta, život žene je manje vrijedan od onog muškarca. Mislim da je veliki problem što je ispalo da je feminizam pokušaj žena da budu kao muškarci i da među onima koje se zovu feministkinjama nažalost ima puno onih koji prikriveno zapravo mrze žene i koje pokušavaju žene uvjeriti da je to što su sklone brinuti se o djeci ili pokazati nekakav takav interes koji se smatra ženskim znak da su slabe i nevrijedne....i to je jedan veliki problem. To optuživanje žena među sobom, muškarci nažalost znaju biti puno više solidarni.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi