Vjenčanje iz noćne more

Vidjela sam neki dan, po najvećoj vrućini, ženu sa šalom oko vrata. Ako ste jedna od tih, molim vas da mi otkrijete kako možete. Je li to neki trik? Nosite li u šalu kockice leda? Ili jednostavno trpite za ljepotu, dok se mi seljaci znojimo na asfaltu kao svinje u sauni? (Šal je bio lijep.)
Družila sam se u petak s majkom. Ona gleda neku emisiju na tv-u u kojoj se 4 para natječu tko će imati bolje vjenčanje, i pobjednik dobiva medeni mjesec iz snova ili tako nešto. Uspjele smo taj dan uhvatiti dvije epizode, i mogu samo zaključiti da su ljudi tamo podmukla gamad bez ukusa. Nisam se toliko iznervirala, ne pamtim. Obično se ne uživim u serije, filmove i emisije u tolikoj mjeri, emotivni angažman čuvam za stvarni život, ali ovo, ovo je nešto stvarno posebno. Jasno je meni da želiš pobjedu, ali da ćeš pred tisućama gledatelja skinuti gaće i posrati se na konkurenciju bez mrve srama, i bez ikakvog razloga, pa ako silni ratovi nisu, onda je ovo dokaz da ljudi u sebi nemaju ništa ljudsko. Jasno je meni i da nisam najbolji sudac za vjenčanja, ne volim ih generalno, uglavnom mi izgledaju kao primitivne, kičaste priredbe na kojima lijepe žene našminkaju kao klaune, i gomila baba plače, dok pijani muškarci gaze po nogama ženama kojima ispadaju sise, i to sve nazivaju plesom i veseljem. Cinik u duši. Jebiga. Odbijam vjerovati da ne postoje vjenčanice bez pupoljaka, šljokica, volana i 79 mašni na svakom rukavu. (Možda da dodam da znam da ima lijepih vjenčanja i vjenčanica, ali debelo su u manjini.)
I ne mogu baš shvatit da svaka baba sanja vjenčanje u bijelom s tijarom, i od 6 mladenki koje sam vidjela, 4 su trabunjale kako žele izgledati kao princeze. Nijedna nije imala manje od 45 godina, i bilo mi je malo žalosno gledati kako netko može biti sjeban do te mjere da u tim godinama ima snove prosječne petogodišnjakinje zaluđene Disneyjem. Ono, odrasti pobogu. Jedna majka šestero (šestero, šestero, komada 6, jen dva tri čet'ri pet šest, jebenih 6) djece udavala se u kurčevom dvorcu, a kćer joj je čitala Pepeljugu na obredu. Manje su mi poremećeni oni sadobogtemazo likovi što se žene u kožnim tangama i bičuju umjesto zavjeta. 
Iznervirala sam se masu. Toliko su jadno željeli poniziti konkurenciju da su pred gledateljstvom ponizili sebe. Na kraju možda i dobiješ medeni mjesec, ali svi misle da si govno. S pravom.

Primjedbe

  1. Bas mrzim vjencanja. Ako se posebno potrudim i pripremim kak treba, mozda mi i ne bude tako lose, ali to je rijetkost. takvi programi i meni rastrgaju zivce i zato ih ne mogu uopce gledati. ali preporucila mi pametna prijateljica jucer bas neki 'experimentalni' (jel kao ima neku znanstvenu bazu) program : married at 1st site. Do sad mi uopce tlak nije skocio. i svidja mi se ta nova rijec za sadomazo ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ivana ima novi reality za gledanje dok kuha...

      Izbriši
    2. Ja pratim taj novi. Već je 2. sezona završila. Dobar je. Likovi su začudo normalni :D

      Izbriši
    3. pogledala obje sezone. navukla se. teško žabu u vodu natjerat :D

      Izbriši
  2. ja znam nositi šalove i pašmine, čuvam si dekolte od sunca :)
    poznata mi je emisija o kojoj govoriš, ali nikad ju nisam toliko detaljno gledala...super mi je ova sa dvorcem :D:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kako ti nije vruće :O
      i ja imam šalove ljetne koje bih voljela nositi, ali, ali, ali... vruće?

      Izbriši
  3. uvijek se malo zbediram kad vidim da žena nosi šal (ili majicu dugih rukava i sl.) po vrućinama jer sam znala curu koja je nosila šalove da prikrije modrice jer ju je otac tukao i gušio :(
    što se tiće vjenčanja, vidjela sam najavu za emisiju koju spominješ...živi užas.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ljetni šal - oksimoron? hahaha i ja se pitam kako izdržavaju na ovim visokim temperaturama. Ne znam da li si primjetila da japanske turistkinje nose posebne rukave (znači, nije majica s dugim rukavima, nego samo rukavi) da slučajno ne pocrne na našem žarkom suncu.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi