Ljeto. Jej.

Topi mi se lice. Sve još nekako, ali gdje se meni kao ženskom baš moraju znojit brkovi, to ne razumijem. 
Na sve to, još me muče tehnički problemi (btw, taj post je u povijesti mojih postova najčitaniji, ako se ne varam), a naš tradicionalni nastavnički "tromjesečni" godišnji ne počinje još par tjedana, tako da... jebiga. 
Specijalizirala sam se za nepomično ležanje dok plahtu ne ugrijem do maksimuma, a onda se otkotrljam na hladnije mjesto. Kao detektivi iz noir romana u Panami. Fali mi samo ventilator na stropu. Oh, kako mi fali ventilator na stropu. 
Nije li toliko ljepše spavati kad je hladno, zavući se ispod pokrivača i ne znojiti se kao prase u pećnici? 
 
Sve kreativne ideje koje mi se vrte po glavi tiču se toga da mi bude manje vruće. Da se rashladim. 
Jučer smo jeli hladnu voćnu salatu. Koja je bila hladna prva tri zalogaja. Imam osjećaj da se led istopi prije nego ga iz frizera izvadim u čašu. I samo čekam fantastične priče starijih o vrućinama koje su oni trpili dok su ranjeni puzali rovovima Sahare. Na putu do škole. Bosi. 
Jer što god da kažeš, netko te mora nadjebati. Neki ljudi žive samo za to.

Primjedbe

  1. Ja dobro podnosim vrućine, bolje nego hladnoću. Mrzim hladnoću i zimu. Prije ću izabrati da mi bude vruće nego hladno, no najviše volim onih ugodnih (well, meni ugodnih) 20-25 stupnjeva :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni se sviđa tih 20-25.
      nije mi ni zima draga, al barem mi je u stanu onda ugodno. ovako je pakao svuda :D

      Izbriši
  2. O, da znam kako ti je. Ovih dana treniram kako da uspijem jesti bez da mi znoj s lica ne upadne u tanjur xD
    Ne preostaje mi ništa drugo nego nepomično gledati filmove i serije s kreveta uz sav moguć propuh u stanu. Čitanje je već expert level koji nisam svladala.

    OdgovoriIzbriši
  3. I nama je bilo vruce prosli tjedan, ne jede mi se, bubrezi su se stisli i izgledaju ko kidney beans, i srecom nije grozno ko dole kod vas. I svakog kretencinu koji me pita zasto ne idemo u HR preko ljeta treba zakopat u vruci pijesak bez sesira i pitat ga svakih 5 minuta kako mu se svidja!
    Salate i cajevi, blinds dole i spavam ko ti = ne spavam.... :-p

    OdgovoriIzbriši
  4. srećom imam klimu, tako da su dani izdržljivi, čak uspijem i ručak spremit da ne krepam ;)
    ali noći su prestrašne, u sobi nema ventilatora na stropu, a ni klimeeeee, tuga je moja pregolema :/

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi