Hvala i znam

Znam da vas ima koje je ovo zahlađenje neugodno iznenadilo, ali meni je ovo vrijeme divno. Toliko je zahladilo da sam sinoć nakon ne znam koliko vremena navukla pidžamu i pokrila se. Spavala sam kao zaklana, i još ujutro nisam bila znojna, mokra i ljepljiva. Kadlanje je opet moguće, fuck yeah! S druge strane vani mi je dovoljno ok da i dalje hodam u ljetnoj odjeći, tako da mi se čini da sad imam najbolje od dva svijeta. Dovoljno je hladno da se ne užasavam laptopa na krilu, mogu raditi ko čovjek, bez da se topim poput sladoleda. Eto, na tome sam zahvalna. (da, da, znam, winter sucks, fuj snijeg i led. ali proljeće i jesen su ok, može samo to?)
Imala sam lijepu nedjelju jučer. Doručak, vraćanje u krevet, kava, šoping, ručak i još jedna kava, pa gledanje sci-fi serija do kasno u noć. U petak sam se družila sa svojom J. koju nisam vidjela sto godina, žena je busy u punom smislu riječi, proputovala pola Europe u zadnjih mjesec dana, pa konačno da se vidimo i napričamo. Toga nikad dosta. Sreća je u druženju nekad, makar sam ovakva- asocijalna. Sreća je kad imaš ljude koji te vole čak i kad ih ostaviš na cjedilu jer si pičkica koja se boji grmljavine, kao što me voli moja N. Družila sam se ovih dana i sa svojim starim ocem, kako on to kaže. Dođe valjda s godinama da manje pamtiš, više opraštaš, možda negdje usput shvatiš da nemaš što oprostiti jer si već oprostio. Zahvalna sam na tom miru. 
Zahvalna sam i na svoj sili plitkih stvari, poput dobre pizze jučer, cerekanju sa svojim čovjekom, tome kako mi nokti izgledaju ili čitanju skandinavskih krimića dok vani pada kiša.
 
A što se nauči u tjedan dana? Da je život daleko od savršenog, ali da je lijep. Da je struggle najbolji pokazatelj toga da si živ.  Nitko ne priča previše o ljudima kojima je život pjesma. Jer ako i postoje, takvi nemaju što reći...

Primjedbe

  1. Nokti su ti prepredivni. Divota!
    Ima nas još koji uživaju u ovom divnom vremenu. I ja sam se konačno normalno naspavala noćas. Prvo jutro nakon tko zna koliko tjedana da se nisam probudila u znoju. I jutarnji je pao. Hell yeah!!!
    I ja se u posljednjih pola godine više družim s ocem, čak i više nego s majkom. U dugim razgovorima kao da se tek upoznajemo. Divan je to osjećaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. ajmeeee, ja sam totalno ljubomorna kako su ti nokti dobri *.*
    na žalost, do mora nikakvo zahlađenje nije stiglo, mogli ste malo i udijeliti ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi