Čitanje i vježbanje

Ušlo mi u zadnje vrijeme u naviku da izignoriram serije i pročitam knjigu po kojoj su snimljene. Serija Wayward Pines je toooooooliko gora od knjiga* (duh!), ali nekim prokletim čudom serija Zoo za sad je zanimljivija od papirnate verzije. 
*nije loša, ali je neusporedivo lošija od knjiga
Problem s knjigom je što, iako ZNAM da je riječ o fikciji, znanstvene "činjenice" ne sjedaju lako. Trebala sam cijelo vrijeme ušutkavati dio mozga zadužen za bulšit i gasiti njegove alarme. Ili je bulšit ili je površno spomenuto/objašnjeno. Svejedno, good read. Patterson je uvijek zanimljiv. Pitanje je samo zašto u roman nije uložio truda koliko u seriju.
Osim čitanja, otkrila sam zanimljiv challenge. Obično dnevno odradim 20-30 minuta joge, pa me čista lijenost u kombinaciji s vrućinom natjerala da nađem nešto kraće. Yoga Shred Challenge me ubio u 10 minuta. Dva dana kasnije jedva hodam. I nisam se nikad bolje osjećala.  
Ušli su mi u naviku i ovakvi postovi prepuni preporuka, al što da se radi. Imam još nešto za preporučiti. Još jedna aplikacija koja prazni glavu i pomaže vam da se bolje organizirate. Ne moram više kao manijak misliti kad nešto dolazi u kino, kad izlazi nova epizoda omiljene serije, ili kad se očekuje kiša. I još svašta nešto može. Mogu se opustiti, Hooks javlja čim se desi nešto bitno. 

Na kraju, da vas čujem- koriste li ikome ovakvi moji postovi ili da ubuduće svoje oduševljenje zadržim za sebe? 

Primjedbe

  1. Sam' ti pisi. Volim citat tvoja posla jer su mi moja posla vec odavno dosadila. I nisu ti losi tvoji prijedlozi za tu jogu.

    I ja sam znala procitat knjigu od filma ili serije i to pred dosta vremena. Mislim da je zadnja bila The Help. I nije bila lose napravljena u film. Bilo je par stvari koje su mi smetale, ali nista strasno. I naravno, da sam pravila face i zvukove dok smo sjedili u mracnom kinu. Ali o znanstvenoj gluposti face off filma me nista zivo ne moze usutkati. jbg, tako ti je to kad profesionalac gleda silly americke filmove... :-p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. podsjeća me to na dara o'briain neutrinos stand-up :D

      Izbriši
  2. koriste, kako ne.
    kako se uzbuđenje zadržava za sebe? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne znam točno, ali sam mislila pitat neke ljude koji se nikad ne uzbuđuju :D

      Izbriši
  3. Koriste, naravo! Piši i dalje. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ohohohoh ovaj yoga izazov deluje dovoljno zanimljivo da pokrene moju lenju zadnjicu! :)
    Ne škode, a čim ne škode znači da koriste! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Naravno da sam odmah otrcala da vidim kakav je to celindz :))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi