Novosti

Kao što sam najavila...
 
Glava je lakša 10 kila, undercut je sad sa svake strane, i iza. Manje je vruće, lakše se diše, i osjećam se bolje, više ja. Prošla me želja za dugom kosom, ne znam kog sam se vraga i mučila s njom uopće. 

Kraj nastavne godine nosi nove izazove, neki od njih su razredničke prirode, neki su čisto ljudski- kad vam bane pokoji pijani otac u školu pa prijeti. Ove godine samo dvojica, slaba godina, odmah da kažem. 

Zadnjih me dana ubijala glavobolja, pa sam se klonila ekrana i više čitala. Pogledala sam doduše prvu epizodu genijalne serije Mr. Robot i preporučujem da bacite pogled. Uz Daredevila ovogodišnji puni pogodak.
Višnje su mi se u frižideru samoubile puštanjem soka, pa sam brzinski odlučila napraviti višnjevac. Za sad mi se čini da dobro napreduje. Ako imate kakav savjet, slušam.

Probala sam blogohvaljene gel essence lakove. Očito sam jedina kojoj ne valjaju. Ne suše se i izgledaju ko drek. Ne znam što im je to trebalo. 

Čitam 14 Petera Clinesa. Preporučujem. Podsjeća me malo na ovu

Pišem dosta, i znam da sam obećala izlazak romana do ljeta, ali jebiga. No, uskoro će. Čitamo se skoro...

Primjedbe

  1. Bravo za undercut!! ja se sve više izbrijavam, jedan dan će ostati samo šiške :) al koja je to lakoća u onodosu nakosu..potpuno te razumijem.
    ja te lakove uopće nisam probala, a sad sigurno ne budem.
    sretno s pisanjem!

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno ti stoji! Ali nimalo se ne poistovjećujem, moja je toliko tanka i lagana da ovo o "težini" čitam sa zavišću ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. samo dvije pijane prijetnje??? zbilja loša godina ;)
    kod mene naopako, zimi imam kraću kosu koju jel'te treba održavat jer mi je kosa prirodno valovita i u svađi sa mnom, a ljeti nosim dužu koju šetam u repu i tako sam najmirnija :D
    ali totalno razumijem što znači kad kažeš da ti je glava deset kila lakša :D
    e da, nakon što si nahvalila daredevila pogledala ga i ja, i moram ti reći da me oduševio, sad jedva čekam novu sezonu :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Frizura ti s undercutom ima više volumena nego da ja svoju natapiram :D Mogu mislit kakvo ti je onda olakšanje.
    Višnje su ti se samoubile hahahaha samo dvojica... ženo, pa tebi je baš krenulo :)
    Ja sam pokupovala sve nijanse koje su mi se sviđale od onih običnih essence lakova tako da sad nemam šta kupovati od ovih gel lakova... a tako sam ih htjela isprobati, ali nakon ovog želja je naglo otpala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Friz ti je zakon! :D A za ove pijane očeve nemam komentara...

    OdgovoriIzbriši
  6. Jesu li se pijani ocevi nalili tvog visnjevca? suicidalne visnje ;-D :-D :-D
    Slazem se, odlicna zurka! Na 10 kila manje s glave, necu ni komentirat. Ja isto idem sve krace, a moja frizerka nikako ne kuzi da je i meni vec dosta feniranja, pa me trazila sliku da vidi kao izgledam prije neg me ocerupa. Boji se da joj ne dodjem nazad plakat ko ljuta godina.
    Nemam gelove od essenca, a bas ni od nekih drugih, nekako si mislim da ih imam ionako pervise, pa mi se ne da kupovat vise. Isla sam na shellac prosli tjedan. Desnica ne zna sto bi ljevici... ali jos se drzi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Nova frizura je fantastična, fantastična! :)
    Ni meni ne valjaju gel essence lakovi. Dobila sam dva komada i našla im nove domove u roku od dva dana.
    Mislila sam da su intervencije pijanih očeva ostale u kasnim 90im, ali očito sam pogrešila.
    Srećno s pisanjem! :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi