Možda

Srela sam danas u dućanu babu koja me ono nedavno ispičkarala pred zgradom jer sam se drznula otvoriti joj vrata. Taman sam mislila da nam se odnos popravio kad me neki dan nije poslala u pizdu materinu jer sam rekla dobar dan. Šipak. Danas je opet bila u elementu, pričala je sama sa sobom i meni je rekla  Jebem ti Isusa i grincajg. Al' rekli su mi da uvijek pomislim najgore, možda griješim. Možda je rekla Jeben ti je Isuse i grincajg. Da ne bude da optužujem babu bezveze. 
To mi je bilo sasvim dovoljno stresa da odlučim izbjeći blagajnu i red s babom, pa čak i blagajnu u sredini, i stala sam mirno u red na trećoj. Izvadila stvari na onu traku i shvatila da je ispred mene tip koji se otvorenim dlanom svako malo tresne po čelu. Dok priča sam sa sobom. Ne znam što se uopće mučim u školi, kad mogu organizirat i vodit ture po Zagrebu. Od luđaka do luđaka. Oni Japanci ionako imaju selfie stickove, mogu se slikat s munjarama sa sigurne udaljenosti. Pljas. Mrmlja, mrmlja. Opet pljas. Ne znaš gdje da gledaš. Došlo mi da ostavim sve tamo na traci i odem doma.

Možda je rješenje u tome da ih nadjebeš u ludilu. Možda rješenje leži u tome da kad ona urla na mene, ja urlam glasnije na nju. Ona meni majku, ja njoj oca. Ona meni grincajg, ja njoj blitvu. Možda je rješenje da se udaram nogom u dupe dok si ovaj šamara čelo. Ne znam, možda. Možda je jedina obrana od tuđeg ludila ono vlastito.
Bojim se ljudi. Dotle je došlo. Ja, koja radim u školi, koja radim sa zavidnim primjercima čudaka već godinama, ja koja sam doživjela prijetnje poput bombe, šmajsera i šake u glavu, na kraju me dotukli oni šta pričaju sami sa sobom. Možda.

Primjedbe

  1. Ti sto pricaju sami sa sobom su mi posebno zastrasujuci. Ima po gradu par takvih i ja se branim tehnikom ,,ako ja ne vidim njih ne vide ni oni mene''. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja to kontam ovako- bolje neka pricaju sami nego sa mnom. U medjuvremenu izegavam da se srecemo... Ja i oni... Znas vec, ljudi... Ko ce ga znati mozda je i nama pametnije da pocnemo same sa sobom da pricamo... 😁

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kad ti se ne priča s drugima, pričaj sam sa sobom u javnosti? sigurno će te svi izbjegavati :D

      Izbriši
  3. Ma nisu :D Dok ima normalnih oko tebe sve je ok. Ima li ih?

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi