Kad te strese

Da mi danas netko da apsolutnu moć u ovoj državi, ne bih riješila nezaposlenost, ne bih uvela red na ulicama, samo bih skupila sve one majice, kape, torbe i gaće na kojima piše "Proud to be Croat" i "Volim Hrvatsku", i ritualno ih spalila na Trgu plešući oko vatre. 
Po ne znam koji put, serem se na način na koji ova država funkcionira. Kafkin "Proces" je ništa, ponavljam NIŠTA za najobičniju komunikaciju s jebenim HEP-om. Kao da zovem glavnog špijuna CIA-e, a ne potrošački telefon Elektre. Dođe mi da odjebem sve i nađem si posao čuvanja svjetionika u vukojebini koja čamac vidi jednom u tri godine. Toliko sam raspižđena da mi dođe da urlam kroz prozor. Da mogu dobit nekoga iz HEP-a na prokleti telefon mislim da bih urlala "Doći ću vam tamo s bombom, bando" u slušalicu, kao najveći manijak od kad je svijeta i vijeka.
Došla mi je opomena za struju na kojoj ne piše ništa osim plati nam i 5 brojeva telefona na koje se mogu žalit. Ne piše potrošnja, ne piše što točno plaćam. Samo rok do kad trebam platit ako ne želim da me tuže. Nikad ne kasnim s računima, uvijek sve platim na vrijeme, račune za jebenu struju nekad i dva mjeseca unaprijed. Jer eto, glupa sam. I onda mi oni ne pošalju nikakve račune, nikakve uplatnice, nikakvu razliku u potrošnji, NIŠTA, BAŠ NIŠTA do opomene. Jebem vam mater naelektriziranu. 
Od 5 brojeva, 4 se ne koriste. 4! Onaj jedan koji još radi, bolje da ne radi. Govorni automat s par mogućnosti, uglavnom za unos potrošnje i jednom "za poziv ovlaštenog radnika birajte 0" koja mi nije jasna: trebaju li nulu stisnuti ovlašteni radnici ili gamad ne zna padeže pa je to zapravo ako želiš pričat s ovlaštenim radnikom? Kako bilo, mogu stiskat 0 do sutra, svi ovlašteni radnici su zauzeti. Daj mi nekog neovlaštenog, ionako samo hoću da mi opet pošaljete račune. Ne dovodim u pitanje svotu, ne dovodim u pitanje dug. Samo želim mogućnost da svoje račune plaćam prije opomene, i da na njima piše potrošnja. Samo to. Ali očito tražim previše. Jer tko je vidio da brojevi za kontakt rade, jer tko je vidio da potrošački telefon funkcionira, jer tko uopće plaća račune prije opomene?!

Primjedbe

  1. suosjećam s tobom, znam kako je takva situacija frustrirajuća. i meni se dogodilo slićno, uspjela sam na telefon dobiti "ovlaštenu" osobu koja mi je obećala poslati nove uplatnice kući, ali ih zapravo nikad nije poslala pa sam na kraju morala osobno u hep gdje su mi dali nove račune, ali ih kod njih nisam mogla i platiti jer oni ne naplačuju račune :( koma živa. nadam se da ćeš brzo i što bezbolnije riješiti problem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jel ti ovi mogu pomoći?
    http://www.potrosac.hr/


    Nedavno sam se tjedan dana dopisivala s Holdingom, jer su mi našli 320 kuna duga. Ispalo je da sam čak 10kuna u plusu :D
    Potrošila sam par sati na slanje i primanje mailova dok nisam došla do osobe koja zna čitati s razumijevanjem, i naučila da tamo rade i osobe koje ne znaju čitati (s razumijevanjem).

    Sretno, Javi se Potrošaču.

    OdgovoriIzbriši
  3. Suosjecam ali nemam pametnih I korisnih komentara. Znam da jw za plakat od muke. Plakanje je drek, paljenje zvuči puno bolje I zabavnije. Samo ako budes presretno plesala nazvat ce te Hrvatine coprnicom I prijetit tebi lomacom ko kontesi Neri.
    Moj šogor tako gepu I telephone company na fejsu pa ih odrao jasno I 'glasno'. Kopi i paste pa ako je strastveno' I javno mozda I neko digne dupe I pošalje ti vrazje uplatnice.
    Good luck! :-*

    OdgovoriIzbriši
  4. Welcome to Croatia -.- Užas, užas...

    OdgovoriIzbriši
  5. Bila je ovih dana neka serija dokumentaraca o Španjolskoj. I u jednoj epizodi čovjek kaže nešto što me zaista pogodilo. Kako jedna (u kontekstu čitave povijesti čovječanstva) kratka kriza nije dovoljna da se promijeni ponašanje društva oblikovano desetljećima (pa i stoljećima). U kontekstu toga mislim da nam nema druge nego promijeniti društvo za neko drugo :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Jebem vam mater naelektriziranu hahahaha
    Nažalost znam, sve znam, sve kužim...
    Meni u stanu koji plaćam samo paušal 20 kn, sjetili se poslat račune po 120 kn za šest mjeseci unaprijed. Naravno da im budalama ništa ne možeš objasnit preko telefona, niti to da u tom stanu ne živiš i da bi došao do njih da ispraviš njihovu faking pogrešku moraš preći pola Hrvatske.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi