Tradicija

Oprala sam danas prozore. Danas, na Prvi maj. Došlo mi, može mi se. Oslobađajuće je kad pereš prozore onda kad se tebi pere. Zaboravim, vjerujem kao i vi, da se neke stvari ne moraju, da se neke druge mogu. Da je diktat okoline zapravo nebitan. 

Priča mi jučer kolegica kako se njezin sin veseli prvomajskom roštilju. Bilo mi na vrh jezika da joj kažem da pripremi djetetu roštilj nekad i kad nije praznik, ako ga to toliko veseli. Ne kažem da ljudi ne trebaju roštiljati po tradiciji, ako žele. Samo kažem da je skroz u redu da peru prozore, kao na primjer ja. 
Oprala sam prozore danas. Danas, na Prvi maj. Tako da su me prolaznici u čudu gledali. Negdje oko 6 navečer. Suprotno svemu što me učila majka. Prala sam ih pred kišu, po mraku, i sutra kad zasja sunce, tek tada ću vidjeti kako mi je posao bio uzaludan. Jebe mi se. Sutra kad zasja sunce ja ću s knjigom leći pred prozor, zamišljati da sam negdje nasred šume. I neću se živcirati ako su mi prozori muljavi. Jer moja je tradicija da se prozori peru onda kad nemaš pametnijeg posla. I moja je tradicija da se lijep dan mora lijepo iskoristiti.

Primjedbe

  1. Te tradicionalne stvari ponekad stvarno nemaju smisla, npr. francuska salata samo za Novu godinu. Ma daj, ko da će ti se nešto dogoditi ako je pojedeš bilo kada tijekom godine. Ili bakalar samo za vrijeme posta pred Božić i Uskrs. Jedem kad želim i što želim, jer ko što kažeš, može mi se ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako jeeeeee! Ja bas tako radim. Prozori se peru kad ti se peru. I kad mi se peru onda bas uzivam u tome sto radim. A u poslednje vreme toliko radim i nisam kuci da taj dan nije dosao dugo, al sve se kao nadam lepo ce vreme uskoro, pa cu valjda naci neki dan kad mogu i to da radim. Ja ne volim da radim nista posebno na prvi maj, rostilj bilo kakvo izlazenje bilo gde, svuda su guzve i to zaobilazim u velikom luku. Ali uzivam u praznom gradu to je super :

    OdgovoriIzbriši
  3. Od kad živim s mužem, kršimo sve tradicije :D I baš nam je super :) Baš što kažeš, fuck it, roštiljat ću kad mi se prohtije a ne kad je "red". I šta da se dogodi, evo kako su najavljivali, da će biti kiša, onda klinjo treba čekati godinu dana na roštilj i nadat se da će nagodinu sunce sjati? Siroče. Samo ti peri prozore, kod nas je susjed kosio travu cjeli dan i meni je to sasvim ok.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma who gives a flying f**k! Tako i ja, pa uzivami svi. A kad me strefi onda napravim kak treba. I moje tradicije su da napravim svoje tradicije a ne slijepo slijedim tuđe.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi