Što te ne ubije, vjerojatno ostavi trajne posljedice kojih nećeš biti svjestan sve dok te ne zatvore u neku instituciju

Drma me paranoja. Dovuče se odnekud, kao znak ni sama ne znam čega, labilnog uma, valjda. Dovuče se i šapće. Ako sve utječe na nas, i mi utječemo na sve, što mi radi onaj jebeni zvuk iz zida, za koji nitko ne zna šta je? 
Što mi rade zvukovi koje proizvode instalacije? Kako na moj mozak utječe kreštanje ljudi, onaj par koji se sinoć toliko svađao u zgradi da je i mene zabolio želudac? Je li to doista nužna posljedica suživota, ili bismo se trebali preseliti? Jer mi je stvarno više pun kurac ovog stana i zgrade. Obolit ću na živce. Dođe mi da se spakiram i da odem u šumu. Pa da mi živce žderu šuškanje i tišina naizmjence. Da se bojim medvjeda, a ne lude susjede.
Kako na mene utječe sva sila djece, učenici koji me povlače za rukav, traže pažnju, samo daj, daj daj? I koliko sam loša ako me brine što mi nagrizaju živce, energiju i jetru? Ajde, lako za jetru, ona je obnovljiva. Koliko mi štete ljudi, koliko mi šteti obitelj koju volim? Kolika sam točno kuja jer mislim da mi rod šteti?
Što će od mene ostati za moju obitelj jednog dana? Ili je pametnije da se ovakvi poput mene ne razmnožavaju. I gdje roditi, hoću li pustiti svoje dijete da tumara ulicama kojima marširaju ljudi iz neke druge uvrnute dimenzije, pozivaju na rat, oružje i državni udar, bez empatije za ono što se oko njih događa? Možda sam ja ta koja je zalutala odnekud. Možda je ovo njihov svijet. Previše razmišljam. Djeca su za one koji ne preispituju sve. 
Jebeni pms. 

Primjedbe

  1. aww nadam se da ćeš uskoro bit bolje i da ćeš pronaći neku bolju zgradu da više ne slušaš/ne susrećeš ove luđake koji žive u njoj/oko nje. Btw prvo se moraš pobrinuti za sebe da bi se mogla brinuti o drugima, ne znači zato da si loša osoba.

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam isto kuja jer mislim da mi rod šteti. Jako.

    OdgovoriIzbriši
  3. ne brini, ti samo na papir staviš ono što sve mislimo, još si uvijek normalna :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma ovo ti je sve normalno, meni se slicne stvari vjecito motaju po glavi. Treba znati reci ne ljudima koji na to nisu navikli, nego vole srebrni servis na tanjuru jer im se ne da ukljuciti mozak. I tisina, blazena tisina ili klasicna muzika. Music ili art therapy. Ili stavi film Keeping Mum (hr: nikome ni rijeci) i zamisljaj da imas fenomanalno jezerce in the back yard...

    Ima puno roda koji misli da je OK sve i svasta jer su rod. Ma jebes takav rod, nije to OK. Mislim da masa problema upravo iz toga izlazi.

    Medvjedi su makar predvidljiviji od ludih susjeda...

    OdgovoriIzbriši
  5. Otkad si objavila post, razmišljam što pametno da ti napišem i jednostavno ostajem bez riječi. Ali zato šaljen pozitivne vibre i nadu da će uskoro ljeto, kraj školske godine, pa da možda uzmeš koji dan odmora i odeš negdje pa da se sve stvari poslože nekako.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi