Say it with cats

Moj je vikend otišao na ležanje i oporavljanje. Sad želim još dva dana da ekšli imam vikend. Znate, želim one dane kad ste slobodni i radite što vas je volja, i odete u kino i plešete po kući. To hoću. Dva dana da ležim bez temperature, jer se ova dva prošla ne računaju. 
Svi smršave kad su bolesni, jedino ja imam teka, hodam po stanu kao Pacman. Samo gledam gdje ima šta za jest.
Godina se bliži kraju, ocjene se zaključuju, prava lica se pokazuju. Kao da su ih do sad skrivali... Kako prepoznati šupka od učenika? Neće reći "Eh, da sam malo više učio, ocjena bi bila bolja!" Umjesto toga će reći: "Da mi niste dali ove dvije jedinice, sad bih imao 3 za kraj." Sreća njegova da šmajser ne spada u nastavna pomagala.
 
Tako se nekako dijele ljudi. Na one koji traže krivce u drugima, i one koji gledaju gdje su pogriješili. Ako su vam uvijek svi drugi krivi, šupak ste. No cuddles for you. (I sami ste za to krivi. )

Primjedbe

  1. Odgovori
    1. Hahahahah iz neba pa u rebra. Predobro sasvim jednostavno i sasvim tačno. Deklarišem se kao antišupak ali mi treba barem 28% karaktera šupka da bih imala harmoniju i ne postala naivac, mekušac i ostalo. Učim.
      Što se tiče početka posta, isto.

      ( slučajno obrisah, pojavila se dva ista komentara -.-' )

      Izbriši
    2. svi trebamo nekad znat bit šupci, za vlastito dobro!

      Izbriši
  2. moja draga cimerka je mogla da jede kad god je bila bolesna :) kad god se razbolim i nemam apetita setim se nje i njenog žvakanja u bolesti ;) eto da znaš da nisi usamljena u prejedanju kad si bolesna, ima vas još :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi