Random

Vidjeh jučer u autobusu čovjeka kako kopa nos. Kopao je nos kad sam ušla, kopao je nos kad sam izašla 6 stanica kasnije. Mislim da je njegov prst istraživao novu zemlju, Šmrkljarniju. Umjesto kroz ormar, u nju ulaziš kroz nos. Ako ti se posreći. 
 
Mislila sam da ću dušu ispovraćat. Ubuduće kad me pitaju je li mi mučno od vožnje, odgovaram: "Samo ako netko kopa nos." 

Nikako da se uhvatim dovršetka romana. Nije da ne znam što će se dalje desiti, nije da nemam ideja. Ali mislim da i dalje imam u sebi saboterku koja mi šapće šta će ti to
 
Moram se dnevno podsjećati da ne želim biti luzer. 

Kad smo već kod dnevnog, redovno imam trenutke preispitivanja. Što sam, tko sam, zašto sam takva kakva sam, što trebam mijenjati i kako, jesam li u krivu? Onda se sjetim koliko sam super, pa okrenem misli u smjeru "želim biti bolja" a ne u smjeru "ne valjam".
U srednjoj smo prijateljica i ja imale tu "igru" po imenu "ako sve drugo propadne, uvijek mogu". Dno dna redovito je bilo "ako sve drugo propadne, uvijek mogu bit časna sestra". Well... That ship has sailed. Trenutno sam u potrazi za "jačim" dnom.

Primjedbe

  1. 1. Multiplying chills: znala ja nekog tako koji trazi blago u nosnoj supljini... I sad sam opet odvalila...Jer ono sto je slijedilo nakon je bilo trljanje istoga blaga izmedju kaziprsta i palca, i onda kad dosegne odredjenu texture, frkne ga ta osoba tamo negdje..... A cousin i ja brisale glavom bez obzira...

    2. Negdje sam nedavno procitala, da ako pricas o tome da samu sebe sabotiras. Bilo je i razloga i objasnjenja, ali ih se ne sjecam jer sam senilna. Tako i ja sa svojom tezom... Don't talk about doing it. Just fucking do it! :-p :-p

    3.Preispitivanje je normalno za pametne osobe koje evoluiraju s vremenom. Dobro ti to radis, trebalo bi puno ljudi puno vise tako, pa bi se valjda i neke stvari prmijenile na bolje.
    4. Nemam jace dno da ti ga predlozim. Mislim, imam, ali je socially unacceptable and very unPC (politically correct)

    Sad kad sam ti dala takav streberski komentar, odo se manit corava posla ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sad me živo zanima ovo jače dno :D
      politički sam nekorektna, a društveno prihvatljivo me ne zanima, moglo bi mi tvoje dno bit nova karijera :D

      Izbriši
  2. Oh Dzizs!!! Sad sam ti kliknula na ovaj video link sta ce ti to !!! Horor i strava i brisanje glavom bez obzira, so i can see why it's so appropriate.... You're brilliant

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. video savršeno oslikava mentalitet kojim sam okružena :D

      Izbriši
  3. Normalno je i poželjno stalno se preispitivati jer mislim da se samo bedaci drže svih odluka i ciljeva koje si jednom zacrtaju. Evoluiramo svaki dan, danas nisi ono što si bila jučer pa zašto bi i pogled na neke stvari ostao isti.

    Šmrkljarnija - hahaha, eto ako ti sve propadne možeš izmišljati nove riječi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da se od toga da napraviti posao, gdje bi mi bio kraj :D

      Izbriši
  4. Odlicna je ta igra!! Doduse, treba sad videti sta bi mogle biti...casne sestre su out of date, znaci moramo nesto novo da smislimo :))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi