Random

Sanjala sam negdje pred jutro da su mi pred zgradu dovukli ogromna debla nekog čudnog drveća, naslagali tako i granje, a sa stablima došla sva sila životinja- od onih koje znam imenovati poput risa, medvjeda i majmuna, do ogromnih letećih ptičurina, čije glave ne mogu proći kroz moj prozor (a nije da nisu pokušale). Glave su im kao u ogromnih nojeva, ali bez vrata, pernate, smeđe, i gledaju te na način da nisi siguran jesu li blesavo zaigrane ili podmukli predatori. Nastavilo se to fino na san u kojem sam bila kod zubara da mi popuni rupu u nepcu (!), a za to sam vrijeme morala ispitivati svu silu djece, da ne bi imali jedinice sad kad je kraj školske godine. 
Sramotno loše spavam kad spavam sama. Zavidim ljudima koji najviše vole spavati sami, koji se rastegnu preko cijelog kreveta i krme, narodski rečeno: kao zaklani. Ja ne mogu, mene to izbaci iz ravnoteže, pa se vrtim svemirskim prostranstvima kreveta kao planet bez orbite. Cijelo vrijeme tražim toplinu, tražim da se uz njega stisnem, i sanjam pizdarije. 
Instalirala sam jučer majci messenger. Uglavnom iz sebičnih razloga, da mogu maknuti whatsapp s mobitela. Mislim da joj se svidjelo. Otkad ima messenger nazvala me samo 78 puta, od čega 68 puta slučajno, a od ovih 10 namjernih poziva ja se nisam javila na prvih 7 jer sam po stanu tražila šta i gdje zvoni. Barem dvaput u sat vremena dobijem neki sticker, i sad mi ja jasno na koga sam ovako blesava. 
Čitam knjigu Games People Play. Prepoznajem uzorke. Preporučujem.

Primjedbe

  1. Tek sam s 30 spavala sama. Uvijek je netko bio sa mnom u stanu, makar mačka. Ili sam prespavala kod prijateljice. Tek kad sam preselila daleko od sviju, a dragi je morao na poslovni put prvi put sam spavala sama. I nije bilo lako. Nevjerojatno kako se noću izoštre osjetila. Čuješ i najmanji šum. Dvije noći sam bila budna i zaspala u zoru, danju nisam funkcionirala tako da sam treći dan cijeli prespavala. Još uvijek nije lako prvu večer sama zaspati, ali kasnije se naviknem.
    Ja sam mami instalirala Viber jer je kao najjednostavniji. Prvi put kad ga je koristila nakon što sam otišla zablokirao joj se tablet. Rekoh i besplatne minute na mobitelu su ok :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne znam nikoga kome se mobitel ne blokira od vibera :D

      Izbriši
  2. Knjigu kraj kreveta ili na sofi s TVom, ili cijelu noc buljim u tv. Ne volim bez druge polovice spat. Super si to srocila: treba se uz nekog stisnut i sanjat pizdarije. Pricala sam mu o ovome sto si napisala i naucio je novu jako korisnu rijec: pizdarije! :-D hahahahahaha

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi