Nema nama do toljage i pećine

Probudi nas pred jutro vriska i urlanje. Čovjek iskoči iz kreveta spreman izjuriti iz stana, uvjeren da vani napadaju neku ženu, a kad se ono dva debila mlate oko ženske. Ona stoji i viče im da prestanu. Obećaje jednom "Neću nikad više!", pa se ljuti, psuje, moli.
Životinjski, moram priznati. Nikad mi baš nije bilo najjasnije to mlaćenje oko cure. (Kao ni svađanje ili sačuvajbože čupanje oko dečka.) Je li to kao među životinjama, pa ona pripadne onom koji pobijedi? Postoje li žene koje su ok s tim? I što bude u glavi onog koji se tuče s nekom random osobom radi osobe s kojom je u vezi (?) ili s kojom želi biti u vezi. U mom svijetu, recite mi ako sam nerealna, kad želiš bit s nekim- budeš. Osim ako ta osoba ne želi biti s tobom, e onda ne budeš. Jer ako netko hoće tebe, nemaš se šta boriti. A ako te neće, tek se tada nemaš šta boriti. Boriti se mogu samo za vlastitu vezu, i to uz partnera, a ne protiv njega.
Ne znam jesu li se kad za vas tukli, da mi malo opišete kakvo je to iskustvo. Je li vam se kad desilo da pobijedi lik koji vam je lejm, pa morate s njim doma? Kako to funkcionira uopće? Možda je to kao kod Springera, kad se dvije ženske počupaju na pozornici, i svi očekujemo da se pojavi pastuh u obliku muškarčine, hodajući testosteron, a ono izađe neki krezubi sroljo od dvajst kila s hlačama spuštenim na pola dupeta. Dobro, dobro. Možda ima divnu dušu. Sigurno ima, čim jebe dvije žene istovremeno.
Razmišljam koja je svrha takvog mlaćenja danas. Možda prirodan način da se eliminiraju idioti. Ako ih se pusti da se mlate dovoljno dugo, možda se umlate. Posmrtno im dodijelimo Darwinovu nagradu.

Primjedbe

  1. meni je dogovoreno mlaćenje navijača na nekom polju dobar način da se ne pune zatvori, da se zaposle osobe koje znaju henldati stres na radnim mjestima, jer svi ovi će se umlatiti tamo, na tom polju. isto tako, ne bih slala hitne službe tamo. ako si znao u šta se upuštaš, ne treba ti prva pomoć i zavoji i transfuzija.
    kažu mi da nisam u pravu, pa uzmi ovo sa zadrškom, ali ja vjerujem da je i tvoj i moj primjer Darwin na djelu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Darwin! I tocka! Si citala tu knjigu? Sve ostalo je drek. I ako ljudi to ne kuze, zasto trosit dah na to, kad ionako ne slusaju? Treba se smanjit populacija.
    "kad želiš bit s nekim- budeš. Osim ako ta osoba ne želi biti s tobom, e onda ne budeš. Jer ako netko hoće tebe, nemaš se šta boriti. A ako te neće, tek se tada nemaš šta boriti. Boriti se mogu samo za vlastitu vezu, i to uz partnera, a ne protiv njega." I amen! Inace kao da se tuces s vjetrenjacama. I zna se da se ne isplati ni na kratko, a kamo li na dugo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sad vidim kak pocetak zvuci blesavo. Mislim na selekciju, naravno. I sva mlacenja oko cura ili decki, i tome slicno....ocito mi trebaju lekcije i materinjeg jezika....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se za smanjenje populacije. čovjek mi svaki drugi dan dođe doma s riječima: "previše nas je." po tome znam kakav mu je bio dan hahahha
      čitala sam, a i jedan od dražih tečajeva koje sam s godinama položila je https://www.open2study.com/courses/understanding-the-origins-of-crime
      nekako mi bude jasnije ono "zatukla muža sjekirom" i "zakopao ženu u vrtu".

      Izbriši
    2. Interesantan tecaj, hvala ti na preporuci. Meni su trebale godine za slicni tecaj, nisam bas htjela pohadjati, ali nije bilo izbora. Tak ti je to kad odrastes s nekim ljudima i njihovom (ne)logikom. Moram priznati da to ima i svoje prednosti. Dok se drugi iscudjavaju svemu i svacemu, meni su sneke stvari ocite from miles away. I onda mi kazu da kakav sam pesimist i that I'm thinking too much :-p

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi