(Ne) aktivnosti

Super su mi ljudi koji vikende popune raznim aktivnostima. Slušam njihove planove i odmah se osjećam bolje što ja ne moram sve što oni planiraju. Da se razumijemo, uglavnom su to posjete, roštilji i kave. Opuštajuće stvari. Za njih. Subota je, prošlo je 10 i da danas moram nekome u posjetu mislim da bih se propucala. Meni se generalno ne ide i ne da. 
Ne znam je li do mog posla, ali ljudi me iscrpljuju. Ne uvijek i ne svi, naravno. I nije pitanje lijenosti, nije kao da planiram cijeli dan provesti u krevetu. Ali ako želim napraviti nešto za sebe, ja neću otići u gužvu, ja ću ostati kod kuće. Ili otići u šumu. Druženje me često ostavi skršenom kao da su me cipelarili satima. 
Volim vikend jutra kad se nakon doručka vratimo u krevet. Volim piti kavu i trošiti vrijeme na netu, volim taj ne-moram-ništa-a-mogu-sve osjećaj. Nekad mislim da su ti mali, životni rituali jedino što se nalazi između mene i apsolutnog ludila. Da s vremena na vrijeme ne uzmem time-out, odavno bih izgorjela. 
Svima preporučujem da odrastu. Super je kad svoj život ne podređuješ tuđim očekivanjima. Kad konačno možeš jasno reći tko si, što si, kakav si, i kad te nije previše briga koliko su drugi ljudi (ne) ok s tim. Kad možeš reći "Gle, ne da mi se", bez imalo grižnje savjesti. I umjesto da dan provedeš radeći na drugima, provedeš dan radeći na sebi. 
Kao što rekoh, divim se ljudima s velikim vikend planovima. Ali ja se vikendom posvećujem svojoj koži, svom tijelu, svojoj psihi. Još se nije rodio oblik socijalizacije koji meni zamjenjuje mene.

Primjedbe

  1. uživaj u vikendu! :)
    dosta ljudi (ja uključena), koji rade s puno ljudi, slobodno vrijeme imaju potrebu provesti u osami.
    toliko me zna posao pojest da se dan dva trebam regenerirati, da bih mogla međ narod.

    peci kolače, sjećam se da si pisala da to voliš ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dobro si rekla, regenerirati se...

      ne spominji kolače... našla neki recept za kekse od kikirikija. kaže čovjek "dobri će bit uz čaj". probam, tvrdi ko kamen. mogu bit dobri samo ako ih preko noći u čaju namočim. užas. prisjelo mi za neko vrijeme xD

      Izbriši
  2. samo da kažem da sam još uvijek u piđami, to si nisam priuštila zadnjih dvadeset godina čini mi se <3
    danas laganini, radim što mi se radi i kad mi se radi, želim isto i tebi :D
    ali kad se smrkne ipak idem van ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobro! lajk posebno za zadnju recenicu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako ja tvoj blog mogu pratit? nigdje ne vidim opciju :/

      Izbriši
    2. hm... probat ću dodati. inače, copy link u blogove koje pratiš, ako misliš preko blogera

      Izbriši
  4. Ovu poslednju rečenicu ti kradem za status, odlično i tako istinito. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma fantasticno si to napisala!!!! Ko da je iz moje tintare izaslo (juh skromnosti!) hahahaha :-D
    Ja isto odugovlacim u krevetu preko vikenda i cijeli dan sjedim u pidzami ili u bathrobe i sjedim na sofi i nis ne radim. JER MI SE NEDA!!! And because I CAN! So there! :-D Oni koji misle drugacije, mogu kupit one way ticket where the Sun don't shine.
    Osim ako bas ima nesto posebno sto zelim vidjeti i planiram vec duze vrijeme, onda dignem dupe i obucem se i idem van. Ali to je obicno nedjelja. Subota mi je esencijalna da se vratim na pozitivnu nulu, bathrobe,sofa i sve ostalo...

    OdgovoriIzbriši
  6. šuma šumarum. ništa ne djeluje tako blagotvorno na moju izmučenu psihu kao šuma...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi