Još jedan o kosi

Ošišala sam se. Jednostavno- imala sam previše kose, a kad imam previše kose ja sam živčana jer mi je vruće. Eto. Zadnji me put (pisala sam o tome OVDJE) frizerka neočekivano skratila za glavu. Pa iako sam bila zadovoljna šok frizurom, kosa je bila prekratka za pošteni rep. Jesam li spomenula koliko mi je bilo vruće? 
Odlučim tako ošišati se, i naravno da ne idem k onoj koja me i prvi put iznenadila. Zuba je imala preporuku (hvala još jednom!), ali sam impulzivno našla novi, još neisprobani salon (OVAJ) i toplo ga preporučujem. Ne samo da su me ošišali točno kako sam htjela, već sam dva dana kasnije u inbox dobila upit jesam li zadovoljna i treba li što popravljati. Svaka im čast, i ako tražite frizera, preporučujem!
Imam taj love-hate odnos sa svojom kosom. Vjerojatno je često uzimam zdravo za gotovo, jer ona je zdrava, lijepa, ravna, gusta (što kaže moja J., Imaš nenormalnu životinjsku kosu!) i brzo raste. Svakako mi je draže nego da bude tanka i rijetka, ali svejedno zagunđam s vremena na vrijeme. Nije se jednom frizerka hrvala s mojom kosom izvlačeći češalj, sušenje kose traje puno predugo, sloj po sloj, po sloj po sloj. Nekad jako volim svoju kosu, lijepa mi je i zabavlja me imati nešto takvo na glavi. To je uglavnom kad sam dobre volje, kad nije vruće i kad ne puše vjetar. Svejedno triput tjedno pomislim da trebam obrijati glavu i bok.
Za nekoga čija kosa nije ni kovrčava ni oštećena, slamnata, moja kosa ima nevjerojatnu tendenciju da raste u svim smjerovima, a ne samo prema dolje. Maksimalno dva tjedna nakon svakog šišanja izgledam kao da imam afro. Problem zvan previše kose sad sam riješila undercutom. Imam osjećaj da mi je glava pet kila lakša.
 
Najbolji dio svega, ako ga ne želim pokazati, undercut ostaje potpuno skriven. U slučaju da me postane briga što ljudi misle, mogu izgledati jako pristojno. Bar dok ne progovorim.

Primjedbe

  1. Super ti je frizura, a boja je preeeedivna!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. super ti je frizura, undercut je divan izum. ja sam se preporodila otkad se brijem. napokon ostatak kose pada.
    čestitam na novoj frizerci! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Razumijem te u potpunosti! Samo što ovaj izbrijani dio raste k'o lud, pa skoro sedmično trebaju popravke..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imala sam fazu kad mi je cijela glava bila izbrijana, pa znam :/
      nema veze, brijat ću :D

      Izbriši
  4. Dobra ideja taj undercut! Jako pristojno i otkaceno u isto vrijeme, pa se prilagodis situaciji kak ti pase. Sad sam kliknula na taj salon link, i vidim sto bi moglo liciti na tvoju glavu straga. Svidja mi se takva profesionalna etika kakvu si opisala. Ja imam jednu prosloljetnu horor pricu (not counting my childhood ones), a nakon toga je sve bajno u mom novom salonu. :-D

    I pristojnost dok ne zines! ahahahahahahahahahahhahahahahaha!!!!! Odvalila sam! :-D ili dok ne mlatnes otrovnim, ostrim 'perom' (tipkovnicom)

    I ded, bre ne zali se na svoju dlakavu glavu, ili cu da te bijem da ima da te nema! ;-) ;-)
    Imala i ja tako glavu punu kose, pa sad vise nemam :-( :-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. napiši post o tom hororu :D
      što se desilo bujnoj grivi??? :(

      Izbriši
  5. To je ta boja kose!! :)) Ja samo mogu da gledam undercutove i da patim..

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi