Voljeti sebe

Za vas koji me možda ne pratite na facebooku, jučer sam objavila kako nakon dva posta s tagom voljeti sebe imam namjeru od toga napraviti novi izazov. Radi se o ideji da s vremena na vrijeme učinim nešto za sebe. Ne da napravim za druge nešto što me jako veseli (to ipak radim stalno), nego nešto baš, samo i jedino za sebe, za svoje tijelo, za svoj um.  Svi znamo ugađati drugima, svi znamo opraštati drugima, svi znamo što druge veseli. Shvaćam ovakvo pisanje kao malo istraživanje, i voljela bih da mi se pridružite. Voljela bih da se pokoja blogerica sjeti napisati post sa sličnim tagom. Voljela bih, ako ne pišete, da podijelite makar na fejsbuku što ste učinile za sebe iz ljubavi (‪#‎voljetisebe‬).
Jasno mi je da je ovo poprilično patetična, plačipičkasta ideja, ali mi je potrebna iz jednostavnog razloga- jer me i dalje malo sram raditi nešto za sebe. Zato što se još uvijek osjećam sebično dok tipkam kako želim ugađati sebi.  
 
A to baš nije fer. Nije fer da tražimo razloge da ugodimo sebi. Nije fer da se nagrađujemo dobrim onda kad to zaslužimo. Konačno, nije li bit ljubavi da voliš neovisno o zaslugama? Ljubav nam je najpotrebnija onda kad je najmanje zaslužujemo. 
Sve već znate. Znate da uspjeh i kvaliteta odnosa s drugima ovisi o tome kakav odnos imate sami sa sobom. Znate da ako usrećite sebe, indirektno usrećujete one koji vas okružuju.

Što sam danas učinila za sebe? Obojila sam kosu jer želim biti vatrenija. Otvorila sam novi lak za nokte. Može mi se. Otvorila sam i pivo u podne. Jer sam dovoljno stara da smijem priznati da volim pivo. I da sam žedna. I dok na kosi držim masku, rastegnut ću se. 20 minuta joge čuda čini za raspoloženje. Onda ću leći u pjenušavu kupku s mirisom kokosa, i čitati neki krimić jer me to veseli. I tijelo će mi se opustiti i koža na prstima će mi se smežurati i bit ću sretna. Jer smijem dan potrošiti na sebe.
Što ste vi učinile danas za sebe? I još bitnije, što čekate?

Primjedbe

  1. Ti na odmoru pišeš drugačije postove od tebe u radnom periodu :)
    Krasna je ideja voljeti sebe, treba to osvijestiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drugačije? hm... neću dugo, skoro opet na posao hahahahha

      Izbriši
  2. opa, što je netko imao loš dan ;)
    što je čovjek (ili žena, u ovom slučaju) stariji, to će lakše i više voljeti sebe, treba to naučiti...
    danas sam izašla u šetnju dok je moja jača polovica spremala bakalar za ručak ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. opa, najs :D
      vratiš se taman kad počne fino mirisati :D

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi