Đubre i kurva

Prvi put kad su Elvis i Aneta imali svađu pod mojim prozorom, bila sam rastrgana između želje da zovem policiju i želje da izađem van. Prvo je on nju ošamario jer je pogledala nekog tipa da mu se osveti što je gledao neku žensku. Onda je ona ošamarila njega. Pa su se još malo međusobno šamarali. On je nju slao u pičku materinu, ona je vrištala Jel oćeš prekid?!, onda je on njoj rekao da ga baš zanima gdje će naći tako dobrog dečka kao što je on (čak ni zatvoreni odjel psihijatrije nije loš izbor, ako se mene pita). Nakon toga mu se ispričala što ju je ošamario. On je rekao neka mu se još ispriča što ga je optužila da je pogledao drugu ženu. Pa se i za to ispričala i obećala da nikad neće pogledat nikog drugog. Meni je u par navrata došlo da im dobacim kakav nož, da se pokolju konačno pa da imam malo mira. 
Drugi put kad su se Aneta i Elvis svađali pod mojim prozorom, počela sam se pitati zašto baš tu. Ne na parkingu lijevo od zgrade, ne na onom desno. Ne u parku. Ne na livadi preko puta zgrade. Nego baš direktno ispred mog prozora, čak su se centrirali, kao da gledam film na tv-u. Elvis je nogama udarao što je stigao (osim nje), ona je vikala Đubre!, on je vikao Kurvo!, pa su vikali međusobno Ubit ću te! Zakeljila mu je par šamara, on je nju jednom pljusnuo. Režali su i vikali: Jebi se!, Ne, ti se jebi!, a ja sam bila u fazi jel- se- možete- jebat- negdje- drugdje? 
Treći put kad su se Elvis i Aneta svađali ispred mog prozora, zaključila sam da su konceptualni umjetnici. Nekako sam mislila da je sve do sada build- up, i da će se na kraju međusobno zaliti kantama životinjske krvi kako bi upozorili na učestalost obiteljskog nasilja u našem društvu.  Ali nisu.
Jednom sam se našla vani za vrijeme njihove svađe. Nisu još stigli do idealne pozicije, hodali su prema mom stanu kao i ja. Ni svađa im nije još dostigla vrhunac. Međusobno su si predbacivali kako roditelji jednog ne vole ono drugo. I raspravljali o financijskim problemima. Očekivala sam da će u jednom trenutku zastati i zašamarati jedno drugo. Toliko su nevjerojatno primitivni da je gledati ih kao gledati dokumentarac o neandertalcima.
Ne znam kakvih su se primjera nagledali oko sebe, ali da tako mladi ljudi misle da je vrh komunikacije psovati jedno drugo, naguravati se, vrištati i plakati, da je taj nivo drame i primitivizma strast- to je jednostavno porazno za naše društvo. Ako obratite pažnju vidjet ćete svu silu mladih parova koji reže jedno drugome u facu zato jer se "vole". Mislim da nije do filmova i serija (iako, može biti), koliko je do svjetlih primjera oko nas. Jučer je eto jedan muž urlao na svoju ženu nasred dućana, jer je predugo birala kruh.  

Uzmi već nešto, jebem li ti krvavu majku! Pita ga prodavačica u čemu je problem. Pa bira kruh tu već 10 minuta! Onda ona njemu nešto psuje jer je živčan. Žalim njihove susjede. Prije sam mislila da se takav postane s vremenom, u lošem braku. Sad mislim da svađa oko kruha počne već kad se sretnu neki Elvis i neka Aneta. 

Primjedbe

  1. hoće li ovo biti nešto kao mjesečni izvještaj? vjerujem da ima materijala za seriju postova:)
    zna mi se desit da čujem tuđu raspravu, gdje jedan lupa bez veze, ali onda čujem i drugu stranu, i uvidim da nitko u toj skupini ne zna ni razgovarati ni poštivati sugovornika ni pravo govora u diskusiji, niti kuže što je diskusija, i da nema kruha uvoditi red u tako nešto.
    sve manje volim ljude.

    OdgovoriIzbriši
  2. Istina je i žalosno da mladi baš reže izjavljujući si ljubav. Vjerojatno je nježnost i pokazivanje osjećaja démodé. Puni su sebe i misle da su jednorozi koji su popili svu pamet svijeta. Sumnjam da se ikad u takvim vezama dogodi prekretnica i krenu normalno. Zato i imamo toliko nasilja i razvoda. Čudim se jedino u kakvim su to obiteljima ti ljudi odrasli kad im je takvo ponašanje ok i čak ako nije ok, da imaju tako malo samopoštovanja da misle da ne zaslužuju da ih se bolje tretira.

    OdgovoriIzbriši
  3. jep, jer ako ne urlaš, ne psuješ i ne tučeš makar stvari oko sebe, nemaš pojma šta su to duboke emocije :P
    ali zabavno je bilo čitati, dobro si rekla, kao dokumentarac o neandertalcima, tebi želim mir ispod prozora ali ako se već nešto desi, obavezno nam javi ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. jao užas, ne mogu vjerovati što se događa u našem okruženju. ne znaš jel gore čuti il vidjeti :/ tebi sretno sa ovih dvoje ispod prozora, da se već maknu! btw. volim čitat tvoje kolumnice <3 svaku sam dosad pročitala, iako rijetko komentiram, ali eto da znaš da si baš super :)

    OdgovoriIzbriši
  5. ma koji užas, stvarno nzm kako bih reagvala da ih vidim da se biju ispod mog prozora. inače delila sam zid sa jednim elvisom i jednom anetom, ali se nikad nisu batinali, barem ne da ih čujem...
    enivej konceptualni umetnici phahhhhhahh :) nasmejah se do suza :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi