Šupkopopis

Ne desi mi se često, ali desi se (čovjek sam, jebiga), da se negdje, nekad, nekako zakačim s kretenom. Pa nema veze što znam da s glupanima ne treba raspravljati ipak dopustim sebi da budem uvučena u nekakvu kvazi-intelektualnu raspravu. Svi ponekad upadnemo u vješto složenu zamku vlastitog ega.

Pa iako besramno odbijam raspravljati s ljudima koji su mentalno zakinuti, jer tu nema izazova (nisu u stanju pratiti ni vlastitu, a kamoli moju argumentaciju), rasprave s ljudima čiji argumenti nisu all over the place nego imaju veze s temom rasprave i poštuju logiku, volim. Volim mentalne izazove. Ono što nikako ne volim je petljanje u stvari o kojima nemam pojma i soljenje pameti ljudima koji o tome čak nešto i znaju.
Online rasprave posebno su mi "drage". Online nitko ne zna tko si, kakav si, i svak sebi umišlja da je najgenijalniji stvor otkad je svijeta i vijeka. 
Najvolim kad mi netko krene objašnjavati etičke pojmove, meni, koja sam profesor motherfucking filozofije, a on je u životu čuo samo za Sokrata, on koji misli da je metafizika nešto za pojesti. 
Pa nađe muda da mi kaže da se kamoli piše odvojeno (što tako nije istina, znam jer sam pismena, a usto sam i profesor hrvatskog), on koji ne zna da razmak ide iza, a ne ispred zareza. Ne znam što ne možeš bit fanatik i pismen istovremeno. I na kraju mi kaže da se obrazujem da dođem na njegov nivo. Ne treba mi za to još jedan faks, frende. Da dođem na tvoj nivo, meni treba lobotomija.
Nije diploma neko jamstvo, odmah da se razumijemo. I sram me malo ikad je spominjati, osim na razgovoru za posao. Makar ne znam zašto sam takva. Sigurna sam da u nekoj raspravi sveznajući trol tvrdi da u svjećicama žive vilenjaci, automehaničaru ne bi bilo neugodno reći "Ne seri, nije istina, znam jer sam automehaničar". Ali eto, živimo u vremenu i društvu gdje autoritet za sve može biti svatko, pa se tako liječnicima govori da nemaju pojma, farmaceute se naziva trovačima, učitelje neukima. Više o vašim unutarnjim organima zna ćorava baba travarica, nego radiolog. Više o ekonomskoj budućnosti zemlje zna vidovnjak nego ekonomist. Više o odgoju, braku i djeci znaju zaređeni popovi od psihologa. 'Ko o čemu, kurva o poštenju.
I cijeli ovaj post zato jer želim reći: ako pričate o nečemu o čemu pojma nemate,  kreten ste i šupak. Ako drugima solite pamet: šupak ste. Ako ne znate kad je argument valjan: retard ste. I šupak. Ako ne znate da razmak ide iza zareza i točke: nepismeni ste. I šupci. Jer nema nikakvog opravdanja za to da ste u današnjem svijetu mogućnosti nepismeni. I nema nikakvog opravdanja za to da ste šupci.

Primjedbe

  1. Danas sam pogledala ovo: https://www.youtube.com/watch?v=slylKE5yKhQ. Razumijemo se. :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi