Sugar, spice and everything nice

Taman sam danas dovršila jedan raspižđeni post, i sekundu prije nego sam kliknula objavi, spustim pogled na svoje nokte koji izgledaju nadnaravno dobro. Kratki, uredni, bež i mat. To je vjerojatno neki znak da sam plitka, ali lijepi nokti poprave mi svaki dan. Nije da današnji treba popravljati... Danas je dan kad sam vidjela Late Bloomer, nakon skoro pola godine, pa smo se izgrlile, i napričale i najele i napile kao da se nismo vidjele sto godina.
Donijela mi žena cupcakes slušalice i točkalice za nokte = čista ljubav. Zna me, zna... Ali najbitnije od svega, donijela mi sebe. Stara moja, falila mi je tvoja (fizička) prisutnost.

Bila sam u nekom čudnom raspoloženju u zadnje vrijeme. Nemirna, nefokusirana. Onaj osjećaj kad se želiš opustiti, a ne možeš jer si preživčan što ne radiš ništa. A ne možeš raditi jer si preživčan pa se ne možeš fokusirati? E, takvo raspoloženje. Ne volim taj nemir, ne čini mi se kao dobra vrsta nemira. Nije konstruktivan, ne tjera naprijed. Koči i izluđuje. Ali i za to postoji lijek. 
Imala sam najbolju namjeru do kraja ovog tjedna dovršiti roman, kako bi bio spreman za editiranje, ali nisam sigurna da će sve biti po planu. Kako bilo, do ljeta će izaći, taman kao easy štivo za plažu. 
Podsjetila sam se danas koliko sam bespotrebno stroga prema sebi. Stalno očekujem više, jače i bolje, a zaboravljam kako je i ovo što činim dobro. Stalno brinem, izluđujem se brigama! Zaboravljam koliko toga imam. Zagrljaja k'o u priči, ljubav na sve strane, mir, dom, utočište i prijatelje. Konačno, imam i sebe. Nisam ni ja za baciti.

Primjedbe

  1. aww, nema ništa bolje nego pogodit poklonit... i ne da nisi za bacit, ti si fantastična <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oh, fantastičnost :O
      skoro sam zaboravila. dobro da imam tebe da me podsjetiš <3

      Izbriši
  2. nemoj biti stroga prema sebi. postoje hrpe ljudi, sigurno, koje će jedva dočekati da ti spuste di god stignu. mazi se, voli se, budi si prijatelj. neprijatelja ionako ima dosta ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim pisce i okruzila bih sebe piscima i samo ih slusala... Ili cutala s njima. Cini mi se da bih volela tisinu s njim, iako nisam sigurna koliko oni znaju cutati.
    I volim tvoj blog, bio raspizdjen il bio popravljen lepim noktima. Hell yea, znam kako to popravlja dan. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi