Sektaški šupkopopis

Dok ovo pišem, na livadi ispred mog stana sjedi petero ljudi. Valja napomenuti da je to ista ona livada po kojoj sva sila neodgojenih šetača spomenutih OVDJE šeće svoje pse. Livada je vjerojatno prepuna govana, a po njoj ako jače puše leti smeće iz obližnjih kontejnera. Inače, lijep je kvart. 

Ako se nekome ima piknik među drekom, neka ima. Dobar im tek. Ali nakon što sam se vratila iz centra u kojem su mi neki sektaši pilali živce svojim hopsanjem i pjevanjem, omotani u skromne plahte ali s Air Max najkicama na nogama, nešto mi nije simpatična privilegirana bagra koja "vjeruje" u nešto da bi bila kul. 
A ovih pet... Pa, stvarno su prizor. Sjeli drito na travu, jedan tip i četiri ženske. On sjedi na čelu grupe, a sa svake mu strane, samo malo ispred, po dvije očarane djevojke. Ne skidaju pogled s njega, a on priča i priča. Može bit da je kakav samoprozvani guru. 

Nevjerojatni su mi takvi likovi. Jedino što ja u njima vidim je nedostatak osobne higijene, pa mi je stvarno čudno da u njima netko vidi boga. Sasvim slučajno znam jednog sličnog, bezubog i smrdljivog frajera, vječno okruženog ženama koje puše priču da je on reinkarnacija Isuse, Muhameda i Bude u jednom. Ne šalim se. Tip doslovno priča da je bio Isus u prošlom životu. 

Mislim, good for him. Kad si kržljavi, krezubi i napaljeni jarac, valjda moraš imat jebenu priču da nešto i pojebeš. Prilagodio se, valjda. Ali ove ženske, e to stvarno ne kužim. Kako uspiješ, kako možeš slušat takav preočiti bulšit i zaljubiti se u govnara? Ostaviti muža i djecu, odjebati posao i poći za novopronašlim bogom? Ne zaslužuju li takve stvari kakvu intervenciju? 
Ako ne dopuštamo ljudima da se drogiraju, ako skidamo s krovova samoubojice umjesto da asfalt prekrijemo najlonom da ih je lakše pokupit, zašto je prihvatljiv ovakav oblik prevare? Spada li to u vjerske slobode? Ili štitimo nečije pravo da bude glup? Znam, znam da negdje treba povući granicu i ne očekujem doista od države da se petlja u svaku lošu odluku pojedinca. Ali i dalje, poprilično mi je nevjerojatno što sve prolazi. 

Da se razumijemo, ne znam je li lik vani na livadi guru ili soboslikar koji daje upute svojim ženskim šegrtima dok one jedu gablec. Nemam pojma, nisam prisluškivala jer me ni ne zanima baš toliko. Ali po njihovim pogledima mora da je tip maler i pol, da je ovo crtić, srčeka bi im kružila oko glava. 

Kužim ja šta je crush, i znam što je ljubav. Ali na kraju, mislim da postoji vrlo jasno mjerilo koliko je neki odnos zdrav. Ako slušaš partnera i on nešto prosere, tvoje je da mu kažeš, "de ne seri". Ako tvoj partner nikad ništa ne prosere i jako je pametan i nikad ne griješi, i sve što kaže je mudro, čestitam. Nemate partnera, imate fejk gurua. Sretno s vašom sektom. Treba vam intervencija.

Primjedbe

  1. ja bih sjela pored njih. donijela bih im kofol kavu i išla vidit o čemu je riječ.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi